27.02.2024

Kartki- luty 2024

Luty rozpoczęłam kartkami na chrzest mojej najmłodszej bratanicy Rozalki. Pierwsza od dziadków czyli od moich rodziców, druga od naszej ekipy. 



Następnie powstała kartka dla sąsiada Bartka z okazji urodzin 😀😃🙂


I dla Ani z Milówki.


Dla Kajtka z Tarnowa.


I dla Miłki spod Poznania.


Oraz dla Kasi z Krakowa. 


I dla Emilki spod Rzeszowa.


Moje karteczki rozjechały się po Polsce a poniżej karteczki od naszych dzieci dla sąsiada Bartusia 😀



Miłego dnia !!!

17 komentarzy:

  1. Zakartkowany wpis, wszystkie piękne, rośnie konkurencja,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość zawsze zachwyca. Ja mam problem ostatnio ze zrobieniem jednej🙈 super kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no ja też nie zawsze mam czas i chęci ale w końcu się motywuje 😀😃🙂

      Usuń
  3. Ale jesteś produktywna, sporo tych kartek natworzyłaś i fajnie że Wszystkie dla dzieci. Mam nadzieję że Odbiorcy zachwyceni. Super kartki , a liczy się przede wszystkim pamięć.
    Pozdrawiam całą ekipę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀 ja tez mam nadzieje ze zadowoleni 😀😃🙂

      Usuń
  4. Super kartki, pracowicie u Was. Pozdrawiam serdecznie całą Waszą rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, kartkowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysyp karteczek na różne okazje! Naj, naj te z konikami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!