30.04.2024

Zrobione z mamą - kwiecień 2024

 W kwietniu wydaje mi się, że sporo się działo (jakby w innych miesiącach było inaczej 😀), było dużo wyjazdów, no z resztą podglądnięcie sami 😀

Uwielbiam takie kadry gdy mały działa coś przy starszych braciach, to tak fajnie wygląda... Tu Najstarszy Karol z najmłodszym Andrzejem, coś pichcą, tzn. Karol pichci a Andrzej wciska pokrętła od piekarnika, ostatnio bardzo lubi to zajęcie 😀😃


A chwilę później już się chichrał z ekipą :)


Do połowy kwietnia była też moja bratanica Marysia i nas odwiedzała spędzając miło czas.


W nocy przybywało mi kilka razy dzikich lokatorów w łóżku 😀😃🙂🙃


Na początku kwietnia był jakiś upalny dzień i poszłam z maluchami na spacer


Oglądałyśmy potrąconego ptaszka 


I Podziwialiśmy Dziadka orzącego pole.


Na początku kwietnia urodziny mam ja, z moim bratem bliźniakiem oczywiście a zaraz po nas jest Paweł, nasz trzeci synek.

Tort ozdobiony przez Jubilata, na środku skoczek, figura szachowa.





Andrzejek wybierał się do szkoły 😀


A Karol zrobił na urodziny Pawła, z moją małą pomocą pierwszy raz sernik, pyszny wyszedł. 


Następnie pojechaliśmy do Poznania na 1 Komunię Świętą Franka, chrześniaka mojego M. Pogoda dopisała, Franiu szczęśliwy bardzo 🥰



Oglądaliśmy stare zdjęcia, tu na małym zdjęciu mały Pawełek a obok Andrzej w tej samej koszuli 


W okolicach urodzin Pawła stara się Go odwiedzać jego chrzestna,  Ciocia Beata, tak było i w tym roku, spędziliśmy wspólnie radosne chwile  😀


Podglądaliśmy przyrodę


Bawiliśmy się



I pracowaliśmy 😅🤣


Rozkwit drzewek owocowych mnie zachwycał 


I moje ulubione Wiosenne niezapominajki, bardzo dużo mi się ich wysiało więc cieszyły oczy 😀



Dzieci miały okazję pić mleko prosto od krowy, jeszcze ciepłe. Takie rarytasy mamy na przeciwko u dziadków 😀😃🙂


W połowie kwietnia mieliśmy daleką wycieczkę pod Kielce, gdzie odbył się chrzest mojej młodszej bratanicy Hani. Po drodze zatrzymaliśmy się w Warszawie na posiłek 




I nawiedziliśmy grób mojego pradziadka, który mieszkał w tamtych stronach ze swoim synem Księdzem.


Tu Jadzia z kuzynką Rozalką.


Tu widać w tle gwiazdę dnia Hanię 😀😃🙂


I tu obie kuzynki Marysia I Hanią z naszą dzieciarnią przed wyjazdem. Podróż daleka, 8h w jedną stronę.... ciężko było ale daliśmy radę, kto jak nie my 😅🤣😂


Andrzejek coraz lepiej buduje z klocków lego duplo.


Odnawiamy kontakty z naszą krową 😉


Torcik dla przyjaciół z racji ich 20 lecia ślubu 😀



Turniej szachowy, najważniejszy dla chłopców w tym roku i niekoniecznie satysfakcjonujący....


Posadziliśmy rodzinnie roślinki w naszym przydomowym terenie.



Jaś ulepił plasteliny fajną broń, taka kolczugę na łańcuchu, ładniej na żywo wyglądała. 


Andrzejek uczy się grać na gitarze 😀


Robiłam dzieciom pseudo sesje zdjęciową.... co nie jest proste z taką gromadą.... ale udało się uzyskać fajne zdjęcie (jedno) 😀😃🙂


Piekliśmy różne ciasta, dyniowe, bananowe...



Naszą wycieczka na plac zabaw przy okazji turnieju szachowego chłopców 



A tu już ich Turniej, dwa złota i jedno srebro 😀😃




Chłopcy budują w naszym sadzie szałas.


Byliśmy na pierwszym w tym roku festynie


Paweł w kwietniu (zaczął na początku a w miniony piątek miał ostatni etap) brał udział w konkursie z wiedzy pożarniczej I doszedł do etapu Wojewódzkiego. Poniżej kilka migawek. To było ciekawe doświadczenie wspólnych ze mną Pawła przygotowań, skubany ma pamięć 😀😃🙂 ale jest też ambinty i efekt końcowy go nie zadowolił, cóż spróbuje zapewne za rok a my i tak jesteśmy z niego dumni 💚💚💚

Etap gminny.



Etap powiatowy





Etap wojewódzki 





I post zakończę urodzinami Zosi naszej najstarszej córci 😉 8 latek jej stuknęło wczoraj  😀😃🙂





Kwiecień uważam za bardzo owocny, wykonaliśmy sporo prac na naszym podwórku, takich ogólnych, sprzątanie po jesienno ziemowym okresie ... lubię wiosnę, bardzo , ta zieleń żywa zachwyca i cieszy !
Pięknego weekendu majowego !!!

12 komentarzy:

  1. Mój ulubiony wpis, gratulacje dla chłopaków i wszystkiego najlepszego dla solenizantow.Pozdrawiam kochaną rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać i oglądać co się u Was dzieje a dużo się wydarzyło.jak zawsze wspaniałe wypieki dla solenizantów. Osiągnięcia synów do pozazdroszczenia i gratuluję. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat dla Zosieńki, uwielbiam jej usmiech , jest taką gwiazdeczką, co zaraża swoją rodością:) To zdjęcie całej ekipy jest cudowne, wszyscy są wyjątkowi, wygladają jak promyki słoneczka :) Brawa dla chłopaków za osiągnięcia, a dla Pawełka brawa na stojąco :) Andrzejek-sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dzięki wielkie Agnieszko za tyle ciepłych słów !!!

      Usuń
  4. Pozdrawiam całą wspaniałą ekipę i przesyłam życzenia dla solenizantów. Jesteście super!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Was zawsze dużo się dzieje. Ja to już się przyzwyczaiłam. Podziwiam Was za to.
    Piękny czas dzieciństwa niech trwa. Zdaje się że ostatnio nawet wspomniałam że Andrzej podobny do Pawła, ale że aż tak bardzo to się nie spodziewałam.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.... noooo ma coś z braci 😅🤣 dzięki za ciepłe slow Sylwio

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!