17.06.2024

Serce nr 40

 Okrągła rocznica ślubu i okrągła ilość wyszytych serc 😀😃🙂 10 lat temu byliśmy u Madzi i Krzyśka na ślubie i weselu, pod Rzeszowem, z miesięcznym trzecim synkiem Pawłem, mieszkaliśmy wtedy w stolicy i stamtąd jechaliśmy.... fajne wspomnienia 😀😃🙂


Z Młodymi widzieliśmy się w zeszłym roku, podczas wakacji w Tarnowie, wspólnie spotkaliśmy się w połowie drogi do Rzeszowa nad wodą i spędziliśmy trochę razem czasu. A na codzień mamy kontakt, ponieważ Madzia uczy nasze dzieci języka niemieckiego online, więc się widujemy w tej formie. 😀😃🙂🙃😊



A tak się hafcik prezentuje w oprawie.


Oj zeszło mi zeszło z tym hafcickiem ale mimo, że wiedziałam już na początku roku o tej rocznicy majowej to i tak odciągnęłam ją w czasie haha.... jak to mówią, szczęśliwi czasu nie liczą ale naszym Przyjaciołom niech się darzy !!! 

10 komentarzy:

  1. Piekne jest i takie podobne do naszego :) brawo TY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce piękne, oprawa robi robotę. Cudnie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super serce. Te serca i metryczki to już chyba Twój znak rozpoznawczy!! Fajnie że utrzymujecie takie kontakty, mimo że mieszkacie daleko od siebie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak bardzo sobie cenię takie przyjaźnie 🥰😍

      Usuń
  4. Fajna pamiątka na okrągła rocznicę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mnie zachwyca ten wzór :) Pomyślności i nieustającej miłości dla małżonków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!