30.09.2024

Kartki we wrześniu

Pierwszą wykonałam dla Rodziców 😀


Ta dla Dziadków od Wery


A ta karteczka dla mojego brata I bratowej


Kolejna dla blogowej koleżanki Paniuśki wraz z Małżonkiem 


Ta z kolei dla Synka naszych przyjaciół z Poznania- Pawełka 😀😃🙂


A te takie awaryjne, bo skończył mi się zapasik 



A do zabawy Uli podsyłam karteczkę na chrzest Gai z Krakowa. W tym miesiącu miałyśmy dodać coś ... wstążki, tasiemki lub sznurek.


U mnie takie coś papierowe, nie wiem w sumie jak to się nazywa... żeby przeczytać życzenia i otworzyć karteczkę, to należy rozwiązać kokardkę ze sznurka.



Dzięki Ulo za kolejny wspólny miesiąc zabawy, pozdrawiam !!!

1 komentarz:

  1. Karteczki dla pół Polski, śliczne.Wszystkiego co najlepsze dla rodziców i innych solenizantow.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!