29.03.2018

jaja i inne berety

Poniżej jaja, które zrobiłam w tym sezonie, jest i papierowa wiklina i decoupage i karczoch z cekinami, szydełko...




I pierwsze poczynania quillingowe, nieudolne... jajka bibułą okleili chłopcy a ja tylko próbowałam swoich sil w tej metodzie... trudne ale pierwsze koty za płoty :)




oraz jajka wykonane z zestawu do złoceń.... nie wiem jak to się powinno robić, wykonane na czuja :)


i pierwsze patchworkowe próby, udane jak dla mnie i zachęcające do kolejnych :)



z mojego projektu ocieplacz na jajko:


i prace dzieci z zimnej porcelany i ciastoliny:






Nie mogło też zabraknąć naszych koralikowych prasowanek :) Spora ilość jajeczek...



i kolorowych króliczków :


I jest też coś na ząb, tym razem babeczki z serem ale zgubiłam gdzieś przepis więc się nie podzielę....


z jajcoków jestem zadowolona, część powędrowała w świat a część zawiśnie na naszych gałązkach :) Pozdrawiam ciepło !


28 komentarzy:

  1. O raju, Twoja doba ma chyba 100 godzin :) ja za Tobą nie nadążam :) Fantastyczne prace zrobiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiele technik ogarniasz... podziwiam, Agatko!
    Piękne ozdoby stworzyliście razem - brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby a jajka patchworkowe rewelacyjne :-) Radosnych świąt ,w cudownym rodzinnym gronie wspólnie przeżywanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaja z wikliny, toż to koronkowa robota takie jajo wypleść, podziwiam , bo ja bym się chyba na takie jajco nie porwała, ale kto to wie, co mi strzeli do głowy jak już chwycę za rurki.
    A Tereska widzę sprawuje nadzór:-)
    Agatko Pięknych i Kolorowych jak wszystkie Twoje jajeczka Świąt dla Ciebie i całej Rodzinki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu Olu zrobiłam cienkie rureczki to plecenie tez poszło ;) a nadzór Tereskowy wskazany:) sciskamy ciepło, kolorowo i świątecznie !

      Usuń
  5. Cudna manufaktura, piękne dzieła. Dzięki za życzenia.Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie spędzony czas i piękne ozdoby
    Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, jajka są świetne. I jaka różnorodność.
    Błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne ozdoby, Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale z was pracowita gromadka.:) Cudne prace. Bardzo mnie zaskoczyłaś pisankami z papierowej wikliny, misterna robota. Wszystko podziwiam i napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ale mnóstwo miłych slow, dziekuje i sie ciesze !

      Usuń
  10. Fantastyczne, podziwiam różnorodność technik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udzial w zabawie KTM pisanki śliczne, bardzo mi sie podobaja te olejne bibulką, z koralikow i Twoje Patchworkowe, pozdrawiam i życzę Wesołych świąt dla całej Waszej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy ca ciepłe słowa i ciepło i świątecznie pozdrawiamy !

      Usuń
  12. Totalnie zdolną masz gromadkę. Pozdrawiam :)
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie zdolni i pracowici jesteście! Jestem pod wrażeniem, wszystko mi się baaardzo podoba! Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Was jak ZAWSZE kolorowo...radośnie i twórczo.
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!