22.03.2018

pierwiosnki na wiosnę nr. 25

Skoro wczoraj był pierwszy dzień wiosny to pomyślałam, że dzisiaj i ja coś wiosennego pokażę... Zapewne każdy już marzy o ciepełku i zieleniach, które kryją jeszcze w sobie roślinki, o pachnących kwiatach, rozśpiewanych ptaszorkach.... ach.... będzie cudnie jak prawdziwa wiosna przyjdzie. Póki co jeszcze musimy uzbroić się w cierpliwość i żeby Wam umilić ten czas, poniżej wiosenny słoiczek z prymulkami (Pierwiosnki i prymulki to to samo).



Opiszę co zrobiłam, bo dawno o tym pisałam, więc może w ramach przypomnienia i może zainspirowania kogoś o tym wspomnę :) Słoik po kawie, wypitej nie przeze mnie :) całość pokryta najpierw zwykłą białą farbą, ja mam jakąś do ścian. Farbę nanoszę gąbeczką, tak samo potraktowałam też pokrywkę, która w oryginale jest złota. Następnie wybrałam serwetkę, wycięłam koła, przykleiłam klejem do słoika (u mnie wikol lekko rozcieńczony). Po wyschnięciu zrobiłam bejcą niebieską takie niebieskie zabrudzenia i na końcu wykonałam patyczkiem do uszu koronkową rameczkę wokół obrazków. Po dokładnych wyschnięciu słoika (zostawiam go na noc w warunkach pokojowych) polakierowałam całość, włącznie z nakrętką lakierem nitro do drewna. 

Słoik jeszcze nie ma właściciela ale jest odłożony w odpowiednie miejsce na swój czas :) A no i kolejne już umyte słoiki czekają na ozdobienie, może dzieciarnie zaproszę do tej zabawy i zrobimy wielkanocne prezenty ?! to jest myśl :)

Pozdrawiam wiosennie, jeśli chodzi o kalendarz a zimowo, jeśli chodzi o padający za oknem śnieg :)


31 komentarzy:

  1. Cudowny pierwiosnkowy słoiczek! Pozdrawiam cieplutko Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten słoiczek.Ktoś ucieszy się ze wspaniałego prezentu, a radość tym większa, że do środka można coś dodatkowo schować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć niebieskości to nie moja bajka słoiczek jest ślicznie zrobiony.
    Ciekawe co wyczarujecie z maluchami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się te kwiatuszki bardziej kojarzą z niezapominajkami, ale to nieistotne, grunt że śliczna wiosna, na przekór temu co za oknem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze i masz racje Olu z tymi kwiatkami Haha !!!

      Usuń
  5. też pomyślałam o niezapominajkach, ale teraz jest tyle odmian, że nie ogarniam:)
    Piękny słoik, oby wywołał wiosnę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu ręki nie dam sobie obciąć za prymulki hehe :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie optymistyczny i wiosenny. To dobrze, bo troche marznę przy komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, śliczny wiosenny słoiczek, choć najpierw myślałam, że to niezapominajki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze i to one, bo zaczynam wątpić jak tak mi juz któraś z Was pisze.... Dzieki i sciskam !

      Usuń
  8. Piękny, wiosenny słoiczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Kolejny Przepiękny słoiczek, ładnie prezentuje się w tym niebieskim kolorze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny super słoiczek Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam cię radośnie w ten chłodny marcowy dzień stworzyłaś fantastyczną pracę i w dodatku w moich ulubionych kolorach fantastycznie wygląda ten słoiczek tak romantycznie pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego piątku


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobiony słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!