28.05.2018

bombkujemy-maj 2018, choinka i resztki

W tym miesiącu lekko spóźniona ale spieszę z moimi haftowanymi zawieszkami w zabawie u Agnieszki. Dodatkowo z racji wymiatania resztek podsyłam je do Moniki a, że ich temat jest choinkowy to też lecą do Kasi.




W tym miesiącu postawiłam na oprawę brokatową. Może i za mocno się świeci (tego na zdjęciach nie dało się uchwycić) ale to przecież zawieszki na Boże Narodzenie 
gdzie mnóstwo ozdób jest właśnie świecących :)

Gratisowy skrzacik bez oprawy i z :


I obowiązkowe trzy bombeczki, u mnie tak jak w kwietniu na zielonej kanwie
 i tym razem w złotej oprawie:



Zawieszki z tyłu też są brokatowe


i rodzinne zestawienie:



Zabawę miałam przednią, zwłaszcza przy oprawie, ku mojemu zaskoczeniu bo raczej za tym nie przepadam :) dzięki i pozdrawiam !!!








30 komentarzy:

  1. Super zawieszki Agatko Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda taka mieniące się oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, zawieszki są super, a skrzacik bardzo sympatyczne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafty, przeuroczy krasnal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba zawsze piszę, że tTwoje prace są świetne. Bo są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Przepiękne Zawieszki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentują sie zawieszki w brokatowej oprawie. Skrzacik uroczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie i świecąco podziałałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko moje wszystkie są brokatowe :). Ale tak chciałam żeby na choince wszystko mi pięknie błyszczało :).

    Zawieszki super się prezentują i fajne dobrałaś kolorki skrzatowi :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!