24.05.2018

kocyk

dla Franusia, chrześniaka mojego M. Zamówienie na kocyk złożyła Jego mama Ela, według zamówienia miał być kolorystycznie pasujący do granatowego wózka.. po konsultacjach z koleżanką blogową Ola-za które WIELKIE dzięki !!! wybrałam takie oto kolory:




W trakcie dziergania poprosiłam też koleżankę Anię o pomoc, gdyż Ela poprosiła też o misia do kocyka. Dla mnie wykonanie misia jest póki co nieosiągalne a na pewno trwałoby wieki stąd moje pójście na łatwiznę. I tu DZIĘKUJĘ Ani za przyjęcie i zrealizowanie w ekspresowym tempie mojej prośby. A Ania do misia zrobiła jeszcze grzechotkę:


Po misiach została jeszcze niebieska włóczka, którą też dodałam do kocyka.... i wyszło tak:




Do tego jeszcze dołożyłam metryczkę :


i karteczkę:


i w całości prezent zapakowany w celofan wyglądał następująco:


i tu już z obdarowanym Franusiem :)




A w niedzielę byliśmy na prymicjach naszego przyjaciela Wojtka, kupiliśmy w prezencie stułę ale zobaczcie jaką wyszyłam na niej dedykację... nie mogło być tak zwyczajnie przecież ;)


Krótko o festynie jeszcze wspomnę, wszystko się jak najbardziej udało, i pogoda i obecność ludzi... generalnie zamówienie Pan Bóg spełnił :) jeszcze nie wiem ile pieniążków udało nam się nazbierać bo będziemy liczyć w sobotę ale na pewno sporo i to się liczy. Dziękuję wszystkim z Was, które podzieliły się swoim talentem i podesłały mi fanty na loterię i licytację. Wszystko wykorzystałam :) Nie wymieniam Was osobno, bo przecież każda wie w sercu że wysłała a nie chodzi mi o jakieś wychwalanie.... po prostu DZIĘKUJĘ !!!

My po festynie byliśmy kilka dni w terenie, Poznań, Częstochowa, Kraków i znowu Poznań ale o tym pewnie przy innej okazji bo dzisiaj i tak post wyszedł długi :)

Pozdrawiam Was ciepło i podsyłam słoneczko bo u nas pięknie świeci :)


32 komentarze:

  1. Cudowny komplecik powstał ☺
    Zdolna kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko - śliczny kocyk - rewelacja! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prezent to jest PREZENT !! Kocyk rewelacyjny , a całość wygląda ślicznie :):) Miś i grzechotka zasługują na pochwały !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Beatko! Pochwała z ust kogoś kto sie na tym zna to cos!!!:)

      Usuń
  4. Piękny komplet ! Ślicznie wygląda z maluszkiem ten misiowy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, ale cudny jest ten kocyk, w ogóle wspaniały komplecik z tymi misiami i metryczką. I jeszcze te piękne niebieskości ja się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) dziekuje Lidziu :) znasz sie na szydełku wiec tym bardziej cieszą mnie te słowa :)

      Usuń
  6. Same cudeńka dostał maluszek :) a jaki z niego słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite prezenty dostał Franek, przyznam się że w pozytywnym znaczeniu mu zazdroszczę.:) Wózek też ma super, a z dodatkami cudownie się prezentuje. Super, że festyn się udał, Bóg czuwał.:) Pozdrawiam Agatko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Lenko wielkie dzieki !!!:) chetnie bym zrobiła dla Ciebie w prezencie taki kocyk ale dla Ciebie musiałby byc większy ;)

      Usuń
  8. Przeszłaś samą siebie! Rewelacyjne prezenty, naprawdę robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, komplet dla Franusia jest rewelacyjny. Bardzo się cieszę, że festyn się udał.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny ten komplet zrobiłaś! Cudny, po prostu cudny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko jestem z Ciebie dumna:-D Kocyk przepiękny i pasuje do Franusia, misio również cudny no bo metryczka to wiadomo:-) Buziaki posyłam i cieszę się, ze festyn udany:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko! Misia na pewno umiesz zrobić tylko jeszcze o tym ne wiesz :-), Kocyk bardzo Piękny,Kolory ślicznie dobrane - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Krysiu możliwe ale czasowo zajęłoby mi to baaaardzo długo zapewne :)

      Usuń
  13. Cudowne upominki! W miśkach się zakochłama :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent dla Franka jest prześliczny i bogaty, kolory kocyka - moje ulubione, misio i grzechotka - bajeczne. Dedykacka też super, i poważnie i z jajem ☺.

    OdpowiedzUsuń
  15. no znowu coś przegapiłam, bo o fantach nic nie wiem:( ale stuła genialnie "podpisana" :)kocyk i maskotki cudne
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow!!! Ale prezent!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!