16.07.2018

bombkujemy, resztki i choinka 2018-lipiec

Już pora na kolejne nasze haftowane bombeczki w zabawie u Agnieszki. Ale czas leci, co ??? Lipiec....już bliżej niż dalej do świąt :)


Na pierwszy ogień idzie gratisowy bałwanek.


Wyszyty na kanwie w białe kropki, oprawiony z brokatową tekturę falistą.


I obowiązkowe trzy bombeczki, oprawione w metaliczną tekturę falistą.


Zawieszki wędrują też do Kasi i Moniki :)




Fajnie, że zawieszek przybywa, chociaż jakoś czasu na robótkowe sprawy jakby coraz mniej... to tym bardziej cieszę się, że w grudniu będę już gotowa do świąt tworząc coś przez cały rok omija mnie przedświąteczna gonitwa. Teraz za to gonitwa z czasem, żeby zaprawić wszystko co się da, żeby się nie zmarnowało.... ale słońce daje mi energię więc działam ! Wam również życzę owocnego dnia i całego tygodnia i dzięki, że znajdujecie czas żeby i do mnie zaglądać :) pozdrawiam !!!



30 komentarzy:

  1. Śliczne sa te Twoje bombkowe haftowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratiskowy bałwanek uroczy :-) Piękne bombki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest ten bałwanek, taki słodziutki. Teraz czas przetworów trwa, na zimę będą jak znalazł. Fajnie się zapełnia spiżarnię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez Libię ten czas ale intensywność czasem daje nieźle w kość 😜

      Usuń
  4. Agatko, śliczne bombeczki i jaki sympatyczny bałwanek.
    W komentarzu na blogu Reni przeczytałam, że nie dostajesz na maila powiadomienia o komentarzach. Trzeba je teraz subskrybować w prosty sposób:
    1. Wejdź na Bloggerze w "Ustawienia" i wybierz po lewej stronie "E-mail".
    2. Z okienka "E-mail z powiadomieniem o komentarzu" usuń wszystko i kliknij u góry "Zapisz ustawienia".
    3. Teraz ponownie w to okienko wpisz swojego maila i kliknij jeszcze raz "zapisz ustawienia".
    4. Na maila dostaniesz pytanie, czy chcesz subskrybować komentarze - trzeba potwierdzić.
    I gotowe:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No popatrz Ty masz gromadkę dzieciaków , zaprawy słoiczkowe , byłaś na urlopie i masz już gotowe bombki a ja nie mam nic z tych rzeczy a jeszczę męczę bałwana :-)
    Super Ci on wyszedł na tej kanwie w kropki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe oj tam Aniu oj tam jakos tak wyszło 😜

      Usuń
  6. Sliczne wszystko, ale najbardizej podoba mi się ta bombka w gwiazdki-nie-gwiazdki.
    podziwiam wytrwałość i zorganizowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, dzisiaj najbardziej podoba mi się bałwanek - jak tak dalej pójdzie to chyba będziesz musiała kupić 2 choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomite zawieszki Agatko.:) Cieplutkie pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko bałwanek do zakochania. Podziwiam Twoją systematyczność.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Marzenko ! Systematyczność przez cały rok w grudniu bardzo cieszy :)

      Usuń
  10. Śliczne:) a bałwanek zachwycający i ma przepiękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko! Piękne bombeczki, A bałwanek uroczy, Piękną rameczkę mu zrobiłaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. bałwanek jest przesłodki!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super oprawiłaś hafty :).

    Jeśli chodzi o zaprawy, to zostały mi jeszcze kompoty ze śliwek i ogórki. Mam nadzieję, że w sobotę uda mi się coś zrobić ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!