18.07.2018

kartki przez cały rok- lipiec 2018

u Ani wakacyjne wymagania, taka bułka z masłem :) lifty poniższych karteczek.


Na lipiec wybrałam z każdej tematyki po jednej kartce, drugie będą na sierpień. Zatem okolicznościowe, urodzinowe u mnie wyglądają tak, lift karteczki Ewy




Bożonarodzeniowe to skromne lifty karteczki Zosi





i jeszcze wielkanocne kartki, lifty kartki Oli







i jeszcze nieudolny kolaż dla Ani


Dzięki za kolejny miesiąc fajnych inspiracji i pomysłów ;) pozdrawiam !!!


28 komentarzy:

  1. Jak zwykle spory wybór ;) Świetne karteczki, szczególnie podobają mi się te urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki, fajna ta urodzinowa z kartką z kalendarza. Można gdzieś takie zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi prosze e-mail a wysle Ci gdzie jest instrukcja jaj taka kartkę z kalendarza zrobic :)

      Usuń
    2. Super. Dziękuję bardzo. agnieszka8527byczkowska@gmail.com

      Usuń
    3. Wysłałam e-mail :)

      Usuń
  3. Śliczne lifty! :) Pięknie wyszły karteczki urodzinowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Wspaniały Lifting, Wszystkie karteczki są przepiękne , Ale gwiazdkowe najbardziej mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne. Urodzinowe dla dziewczynek przepiękne.
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko jesteś niesamowita z tą produkcja hurtową :-) Świetne lifty wszystkie ale najbardziej podobają mi się te bożonarodzeniowe.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, śliczności. Te księżniczkowe mnie rozczuliły.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hurcik Agatko.:) Najbardziej podobają mi się zimowe karteczki z ptaszkami i księżniczkami. Mogę Cię prosić o podpowiedź jak zrobić kartkę z kalendarza, miała bym też pytania odnośnie decoupage, ale czy znalazłabyś czas na odpowiedź? Pozdrawiam!
    P.S. Mój e-mail: zacisze.lenki@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie juz sie zabieram za pisanie meila :)

      Usuń
  9. Uroczy hurcik:)
    Pięknie zliftowane karteczki:)
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. O Matko i Córko ileż znowu tych karteczek i wszystkie świetnie zliftowane. Pozdrawiam raz jeszcze:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko podziwiam niezmiennie Twoja pracowitość i zwalam to na młodzieńcze lata- hehe
    Kartki świetne, tak samo jak w poprzednim poście :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki wykonałaś:) niby jeden wzór z każdej tematyki, a u ciebie takie różnorodne interpretacje. Zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!