15.08.2018

bombkujemy- sierpień

Pora na kolejne zawieszki haftowane w zabawie u Agnieszki które też podsyłam do Kasi i do Moniki z racji tematyki świątecznej i z racji haftowania resztkami mulin....



nadprogramowa skarpetka w ładnym wzorze...


Oprawiona w żółtą tekturę....


oraz trzy obowiązkowe bombeczki , każda oprawiona inaczej, moje oko w tym miesiącu jakieś krzywe, więc przepraszam za niedociągnięcia ;)




I grupowe sierpniowe zdjęcie...


stosik rośnie więc i radość moja też :)
pozdrawiam Was ciepło i świątecznie !!!


32 komentarze:

  1. Fajne zawieszki.:) Pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki :-) Skarpeta najbardziej przyciąga wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko cudne hafty ale bałwanek jeat naj naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne piękne świąteczne hafciki. Nie dziwię Ci się, że radujesz się rosnącą ich ilością :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko! Przepiękne hafciki, I Ślicznie je wykończyłaś, Ładne kolory - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zawieszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zawieszki.
    Moje bombki na razie leżą nieoprawione ale wkrótce też doczekają się oprawy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki wybrałaś do tych zawieszek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko jak zawsze extra są Twoje zawieszki . Podoba mi się bałwanek wyszyty cieniowana muliną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, bardzo mi się podoba skarpetka na kanwie w kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez :) bardzo efektywnie wyglada ta kanwa:)

      Usuń
  11. Super dobrałaś kanwę do skarpetki :).

    Bombkami wyhaftowanymi cieniowaną muliną jestem oczarowana. Super dobrałaś też do nich kolorki tektury :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!