17.08.2018

kartki przez cały rok- sierpień

Pora na kolejne liftowanie wakacyjne w zabawie u Ani, pozostały mi trzy kartki, bo trzy już liftowałam w lipcu. 


zatem zaczynamy, na pierwszy ogień lifty karteczki Ani- Szefowej zabawy :) 
U mnie głównie ślubne, ale są i urodzinowe ;)






A poniżej lift karteczki Uli, jakoś bożonarodzeniowa tematyka mnie w tym miesiącu nie pociąga :)



oraz karteczka Lidzi i moje nieudolne wielkanocne karteczki, bardzo skromne ale też weny nie było...




A na koniec pochwalę się jakie smakołyki przysłała mi Szefowa w zamian za trafienie 1000 karteczki
DZIĘKUJĘ ANIU raz jeszcze !!!


i kolaż dla Ani :)


Ciekawe co będzie do wykonania we wrześniu :) a i podsyłam Wam trochę koktajlowych pomidorków, obrodziły w tym roku :)


....pozdrowionka ślę ;)



35 komentarzy:

  1. Ja też mam do zliftowania trzy karteczki, chyba w przyszłym tygodniu się za nie zabiorę. Twoje karteczki prześliczne. Pomidorki cudnie obrodziły, u mojej mamy to samo, wysyp koktajlowych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki.:) Wspaniałe zbiory, oj było co zrywać. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, śliczne karteczki. Gratuluję trafienia 1000!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Fajne kolory na tej gwiazdkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi się przed oczami zaczerwieniło:) smacznego :) Ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Gratuluję wygranej,Nagroda Super, Karteczki Przepiękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. W przyszłym roku sadzę tylko koktajlowe. Agatko sliczne kartki przygotowałaś;) i gratuluję nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Reniu, a koktajlowe jak raz posadzisz to potem same sie wyśmiewają i sa jak chwast, tyle tego ;)

      Usuń
  9. Cudne karteczki, Agatko! Gratuluję nagrody:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko znów sporo super karteczek zrobiłaś. A tych pomidorków koktajlowych w takiej ilości to Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu pełne zaskoczenie , nie dość że dużo to jeszcze pięknie. Niezwykle udane lifty. I strasznie się cieszę że przydaśki od razu w użyciu. Agatko kłaniam się nisko i pięknie dziękuję za udział w zabawie i tyle cudnych kartek . Gdyby nie Ty statystyki byłyby marniutkie :-)
    A kolaż udał Ci się wyśmienicie !!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki Aniu za tyle ciepłych slow :) kolaż rzeczywiście wyjątkowy jak na
      moje marne zdolności w tej dziedzinie :)

      Usuń
  12. Podziwiam ten hurcik i tak jak szefowa uważam ,że nadrabiasz ilością za nas wszystkie ;-) U mnie też szaleństwo małych pomidorków ,ale w tym roku zakupiłam różne kolorystyczne odmiany od żółtych aż do brunatnych ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję zasłużonej nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie wiedziałam ze sa tez brunatne, moze w przyszłym roku spróbujemy czegos nowego ;) dzieki za ciepłe słowa Ewus :)

      Usuń
  13. Jak zwykle hurcik wesoły u Ciebie. Super. Pomidorki koktajlowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny wysyp .......... a pomidorków pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię proste i skromne karteczki:-) Pomidorkami też się zajadam i przerabiam na smakowity, domowy przecier. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli myslami mozemy sie wspierać przy przetworach :)

      Usuń
  16. Śliczne kartki! Te dla dzieciaków - naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki :) co jedna to fajniejsza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!