7.12.2018

aniołek nr. 2

Nie wiem czy pamiętacie ale kiedyś już pokazywałam podobnego aniołka. Biała figurka ozdobiona motywem świątecznym, dzisiaj kolejny. 



Szału nie ma ale to zawsze coś innego i akcent świąt :)

Dzisiaj kleiliśmy z maluchami choinki ze styropianowych stożków :) Poza tym szykuje się dłuuuugi wieczór, Paweł się zdrzemnął gdzie nie śpi już w dzień i Teresia miała dwie drzemki gdzie zazwyczaj ma jedną, nie wiem może to przez tą deszczową aurę... także moje planu na wieczorne robótkowanie chyba spełzną na niczym.. no ale co poradzić...
 Życzę Wam miłego weekendu i serdecznie pozdrawiam :)


37 komentarzy:

  1. Zachwycający ten aniołek, Agatko! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie i dziekuje Danusiu za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny i delikatny anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Przepiękny Aniołek, A dzieci spały,bo dzień taki do spania był - Pozdrawiam Cieplutko i Miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny aniołek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba, jest taki delikatny, świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiona suknia. Anioł cudny.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, przepiękny jest ten anioł.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały :) ja uwielbiam anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny aniołek Agatko i chyba nigdy wcześniej nic podobnego u Ciebie nie widziałam więc jestem trochę zaskoczona Twoim kolejnym pomysłem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe moze wtedy kiedy był jeszcze tu nie zagladalas :) bo na pewno jeden juz był :)

      Usuń
  10. Fantastycznie ozdobiłaś anioła, może i ja mojego ozdobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek cudny!!
    i tak sie zastanawiam, pamiętając o Waszych dokonań, to czy anioł zn. forma, jest przez Was też przygotowany?
    a jak nie to kiedy będziemy podziwiać?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... nie nie, anioł był gotowy i wątpię czy kiedykolwiek sami takie zrobimy ale kto wie, kto wie ;)

      Usuń
  13. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!