18.03.2019

cięcie, gięcie- odc. 10

Już 10 odcinek zabawy u Ewy, kolejna nauka ciekawej karteczki.


No a forma karteczki tak mi się spodobała, że powstało tych karteczek sporo... Wszystko przez to, że marzec i kwiecie obfituje w różne uroczystości w rodzinie i wśród znajomych.... no i genialna do wykorzystania składaczkowa forma kartki. Najgorszy jest początkowy etap zgięcia bazy, potem już z górki.... Polecam wszystkim, bo rzeczywiście bawiłam się świetnie !!! :)









Trochę misz masz ale mogłabym jeszcze znaleźć wiele różnych okazji, żeby zrobić fajne karteczki :) Może jeszcze kiedyś wrócę do tej formy ale póki co dzisiaj tyle karteczek :) Zbiorowego zdjęcia nie ma bo część poszła już w świat.... Dziękuję Ewo za świetną lekcję !!! Bawiłam się SUPER !!! papa:)



30 komentarzy:

  1. Wszystkie są rewelacyjne ! Jestem zachwycona Twoimi kartkami i cieszę się Agato, że forma podpasowała Ci tak bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie ciesze bo wyszły dzieki tej formie wyjątkowe :)

      Usuń
  2. Wspaniałe prace :) świetna forma kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widać, że Ci forma podpasowała :) Fantastyczne kartki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kartki. Dla mnie ta forma jest nie do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki! Moją faworytką jest kartka kwiatowa z babeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze. A wydawało mi sie ze ta nie wyszła :)

      Usuń
  6. Cudnie, różnorodnie i z pomysłem a ilość jak zwykle wprawiająca mnie w kompleksy:-) ale najważniejsze, ze czerpiesz z tej kartkowej fabryki przyjemność, bo cóż warte życie bez odrobiny przyjemności:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż sobie obejrzałam jak się to robi. Może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gatko świetnie Ci wyszły te trapezowe kartki. Przyznam że była sceptycznie nastawiona do tej formy ale bardzo mile mnie ta forma zaskoczyła. Twoje kartki wszystkie bez wyjątku są super, a ile radochy przy ich tworzeniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam sie z Toba Aniu, swietnie sie tworzy ta forma:) zaskakuje :)

      Usuń
  9. Agatko, cudowne kartki, widać, że forma Ci się spodobała. Składaczek ze Święta Rodziną przyciągnął mój wzrok.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super karteczki Agatko, co jedna to piękniejsza, widać że ta forma Ci "leży" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne, widać, że czujesz tą formę :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna forma, gdzie można podejrzeć jak się je tworzy:)? Przy okazji zapraszam do siebie do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam link w poscie ale prosze tu jest wszystko wyjaśnione

      http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2019/03/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-10.html?m=1

      Usuń
  13. Zaszalałaś Agatko.:) Znakomite karteczki, a najbardziej podobają mi się te spersonalizowane z imionami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! Bardzo ciekawe, oryginalne i pięknie skomponowane kartki na różne okazje. Wielkie brawa za ilość i jakość 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!