6.03.2019

wielki post

O naszych przygotowaniach do przeżycia Wielkiego Postu pisałam już TU, dzisiaj nie będę się zbytnio rozpisywać bo po co się powtarzać, pokażę Wam tylko jak w tym roku wygląda nasz krzyż.

Zrobiliśmy go tym razem z kartonu więc został przez maluchy pomalowany, z barku brązowej farby na kolor czarny, później wycinanie kółeczek na każdy dzień i przyklejanie w odpowiednie miejsca.






W tym roku mamy na krzyżu twarz Chrystusa ukrzyżowanego i napis INRI, pomysł i wykonanie chłopców.... a poniżej całość gotowa już na wklejanie zadań i ozdabianie kwiatami i serduszkami. Zobaczcie jak krzyż po prawej wyglądał na koniec wielkiego postu, fajnie prawda?


Najbardziej ucieszyło mnie to, że to sami chłopcy spytali mnie kiedy robimy ten krzyż... zdziwiłam się, że chcą, bo to przecież kolejny taki sam krzyż a przecież co roku inny :) No ale radocha jest :) 
Do tego jeszcze słoiczki mamy z wielkopostnymi ziarenkami, które póżniej zamienią się w słodycze :):):) Wszystkim życzę otwartych serc w czasie oczekiwania na najważniejsze święta ! pa!!!


20 komentarzy:

  1. Piękny pomysł z tym krzyżem wielkopostnym! Chciałam przeczytać więcej, ale link mi się nie otwiera.
    Dobrego Wielkiego Postu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam to moja wina, juz poprawiłam :)

      Usuń
  2. świetny pomysł na przeżycie postu i ciekawy krzyż

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zaczęliście ten Wielki Post, fajnie że dzieci same już o takich rzeczach myślą i że chcą to robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dzieci same myslą to znaczy, że sukcesy wychowawcze odnosicie :) Gratuluję. Fajny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się patrzy na zaangażowanie Twoich synów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolne dzieciaki , brawo Agatko dla Ciebie za pomysł i dla dzieciaków za realizację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, jak dla mnie pod względem wychowawczym jesteście modelową rodziną.
    Krzyż prezentuje się wspaniale - brawa dla dzieciaczków.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko nam do modelu ale staramy sie mądrze wychować maluchy, co nie jest proste ... Dziekuje za ciepłe słowa :)

      Usuń
  8. Najpiękniejsze jest to jak chłopaki się angażują. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!