8.07.2019

ratowanie kosza

Dostałam kosz od cioci, farba biała niestety odłaziła i widać było zżółknięcia.... ale kosz generalnie w dobrym stanie więc stwierdziłam, że go popaćkam farbą....


W ruch najpierw poszła niebieska a gdzie nie pokryłam miejsc gdzie byłą oderwana farba pociapałam białą, do tego materiał w niebiesko-białą kratę i kosz gotowy.






Mnie się efekt końcowy podoba, będę w nich trzymać koce lub materiały do szycia.... takie wiecie, resztkowe.... :) jest ich zawsze sporo a gdzieś muszą być przechowywane :) 

Cieszę się, że kosz uratowałam, bo lubię takie wiklinowe klimaty, może kiedyś sama sobie taki kosz uplotę z wikliny, czas pokaże ;) Tylko, żebym pamiętała o zamówieniu wikliny bo z tym zawsze mam problem hehe :) Dobra pamięć ale krótka jak to się mówi :) :) :) 

Serdecznie Was pozdrawiam i owocnego tygodnia życzę !!! papapa

28 komentarzy:

  1. Super metamorfoza, dodanie materiału było dobrym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że nie tylko mi się podoba ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie genialna metamorfoza. ta biało niebieskie chlapnięcia są świetne. No i ekstra wsad z materiału.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosz wygląda świetnie , jak cieniowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna metamorfoza kosza!
    Nadałaś mu charakteru!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) Ładny ten kosz. A jeszcze jak ma się miejsce aby go postawić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca, drugie życie, pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  7. I kosz wkracza w nowe, lepsze życie.
    Buziaczki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna metamorfoza, dzięki niej teraz ten kosz będzie pięknym elementem domu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko świetny kosz- sama mam do nich słabość i nie potrafię wyrzucać, dlatego znajdują rożne zastosowania, nie koniecznie zgodne z ich przeznaczeniem:) wkład do koszyka to idealne rozwiązanie, nic nie będzie się haczyć czy zaciągać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszedł idealny. Bardzo lubię takie kosze z materiałowym wsadem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie "reanimowałaś" ten kosz...i z pewnością się przyda :)
    Też lubię takie kosze i inne wiklinowe dodatki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!