13.09.2019

konkurs sierpniowy

na twórczym blogu fajnych babeczek. Motyw chmur/ nieba....


i mój własny, niepowtarzalny chustecznik... pomysł miałam w głowie inny ale ręce wykonały go inaczej.... mnie się podoba.... decoupage to wiadomo serwetka z motywem, tu nieba i księżycem plus chlapania i granatowa bejca na górze jako podkład ;)










Sorry za dużą ilość zdjęć ale jakoś nie mogłam się zdecydować które wybrać....
Ostatnio zamówiłam trochę chusteczników, bo chcę w końcu mieć nasze własne w domu :) więc teraz tworzę w tym temacie, trochę się ich tu pojawi więc się nie zdziwcie.... póki co życzę Wam miłego weekendu i serdecznie pozdrawiam ! Trzymajcie kciuki, żeby u nas jutro nie padał deszcz bo mamy ziemniaczany festyn, jakby co ZAPRASZAMY !!! 


30 komentarzy:

  1. Bardzo ładny chustecznik Agatko, oby jak najmniej był potrzebny. Życzę udanego festynu, dobrej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne to niebo i księżyc :)udanej zabawy jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mam za daleko na festyn. Jak ziemniaczany to musi być ciekawie 😄 Śliczny chustecznik, genialny efekt mroku. Czekam na prezentację pozostałych! Ściskam ciepło Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany chustecznik, oby był tylko ozdobą. Udanego festynu życzę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny chustecznik, taki magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, wspaniały chustecznik, brawo! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny chustecznik, Agatko.
    Mam nadzieję, że pogoda dopisała i festyn był udany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki księżycowy, tajemniczy - świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny chustecznik Agatko, bez zbędnych ozdób, bardzo wyważony, świetnie się prezentuje. Czekam na następne.Takie chusteczniki doskonale się sprawdzają i można je udekorować tak, aby pasowały do wnętrza. Chyba bedę musiała o tym pomyśleć, bo czas katarów już blisko. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) mam nadzieje ze katary beda nas omijać ale ładnie ubrane chusteczki zawsze mogą byc pod ręka :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny, delikatnie ozdobiony chustecznik, klimatycznie do sypialni pasuje;-) U mnie nie padało i pięknie świeciło słonko, mam nadzieję, ze u Ciebie też. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas takze Olu było słonecznie, podobnie jest dzisiaj takze korzystamy :)

      Usuń
  11. Śliczny, taki troszkę magiczny chustecznik! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko świetny jest ten chustecznik.. jak ja ich dawno nie robiłam .
    Mam nadzieję że festyn udany i będzie relacja :-) Uwielbiam Was ogladać na takich imprezach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) postaram sie cos zamieścić z festynu chociaz niewiele mam...:)

      Usuń
  13. bardzo ciekawy i klimatyczny pomysł na chusteczki, bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu i pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super chustecznik Agatko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!