17.09.2019

wyzwanie zrobione z mamą- zwierzęta

Od czasu do czasu jak nam temat podpasuje i jak pamięć nie zawiedzie.... bawimy się wspólnie w KTM w edycję zrobione z mamą. 


W ostatnim odcinku zabawy zrobione z mamą- pojazdy, nasz Jaś zajął 1 miejsce ex aequo za wykonanie śmieciarki :)


Dostał taką fajną książeczkę z zadaniami, zaadresowane do niego, radość WIELKA :)


Najpierw wycinaliśmy i sklejaliśmy lewki :) takie wesołe i kolorowe....




Zosia z pomocą poprzyklejała swoje wycinanki i powstał lew z ciekawą grzywą, Pawła lew ma pasma grzywy dość grube ale to może taki lew w dredach :)


Karol dołożył lwu wąsy i pazury :) A Jasia lew ma irokeza przystrzyżonego  :):):)


Zobaczcie, mimo takich samych projektów lwa każdy lew jest inny hehe :) Mnie się podoba twórczość dzieci.... maluchy spędziły radośnie ten twórczy czas !


Podsłuchałam Pawła jak bawił się klamerkami i opowiadał, że właśnie osiołek biegnie, rozbawił mnie, faktycznie klamerka jako uszy świetnie do osła pasuje... nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem fotki, jak Wam się podoba taki kolorowy osiołek? i-a i-a !!!


Poniżej nasz twórczy bałagan spowodowany pudełkami i zakładkami zwierzęcymi....





Chłopcy swoje zakładki włożyli do aktualnie używanych najczęściej ich książek.


Pudełka przeznaczyli na swoje skarby, u góry różowy z moją pomocą pojemniczek Zosi, po prawej u góry z liskiem to Pawła, na dole z kotkiem- Karola a z misiem Jasia, Teresia nam towarzyszyła :):):)


Zakładek powstało sporo, część dzieci podarowały dziadkom i wujkom a część służy nam każdego dnia przy przeróżnych książkach które czytamy.



Zabawa była przednia, już planujemy kolejne, to nauka cierpliwości dla mnie ale ja to lubię :)
Pozdrawiamy Was ciepło :)

a tu krótka fotorelacja z festynu i dożynek, które były też połączone.... 


Występy lokalnych zespołów, tu zespół "Kryniczeńka" druga od lewej, trochę w tyle moja Mamuśka


Wieniec i dziewczynki w poleskich strojach niosące dary od rolników :)


Podczas festynu dzieci miały różne atrakcje, m.in. robiły ziemniaczane ludziki :)


Teresia woziła swoje siostry a jak się zmęczyła przespała kilka godzin u dziadka na rękach, dziadkowi ręce mdlały ale wytrwał dzielnie ! :)


Zbieraliśmy pieniążki na zmianę dachu w naszym kościele.... grosz do grosza.... i może kiedyś się uda ;) Dzięki za wytrwałość i do następnego !!!

22 komentarze:

  1. Ale fajne zwierzaczki i jakie różnorodne. Osiołek ze spinaczy najlepszy:)
    Super, że festyn był udany.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzaczki cudne, Jaś musiał być przeszczęśliwy, a festyn super. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak baaardzo sie cieszył i dziwił ze pierwsze miejsce zajął :) hehe

      Usuń
  3. Gratulacje dla Jasia :) Jak zobaczyłam jego tekturowe auto to od razu pomyslałam, ze to zwycięska praca:) Brawo dla małego konstruktora :) Świetnie sie bawiliscie przy wycinankach , piekne prace maluchów :) Elemantarz Falskiego...moje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak moje tez 😂 Ale teraz nie jest używany w szkole....

      Usuń
  4. Gratulacje! :)
    Pięknie i kreatywnie spędziliście razem czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, pięknie i kolorowo u Was na zdjęciach i tyle różnorodnych prac, że nie wiedziałam na co mam patrzeć :) Dzieci masz na prawdę uzdolnione, świetnie sobie radzą ze wszystkim, to pewnie po mamusi :) Fajna jest ta Twoja gromadka, zawsze z uśmiechem czytam i oglądam Wasze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lidziu za tyle ciepłych slow. Bardzo mi miło :)

      Usuń
  6. Oj Agatko, wiele pięknych rzeczy się u Was dzieje. Wydaje się, że czasu na sen nie starcza. Pięknie wychowujesz i uczysz Twoją gromadkę, a wszystkie, jak widać plastycznie uzdolnione. Świetne prace, piękny obraz matczynych starań i miłości. Uściski dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze.
    W sumie tyle się dzieje, że aż nie wiadomo co skomentować!

    Lwy, lwy genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lwiątka boskie, zakładki super festyn zapewne radosny i udany a w tym wszystkim najważniejsze, że dzieciaki szczęśliwe a na twarzach mają wypisaną taką fascynację tym co robią, ze aż trudno uwierzyć. Gratulacje dla Jaśka! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko jak lubię oglądać Twoje relacje z pracy z dzieciakami. Macie niesamowite pomysły i powstają przy tym super pracy. A jaka przy tym świetna zabawa. Lewki wyszły wspaniałe. Zosia wyrasta na śliczną dziewczynkę i widzę, że niedługo warkocze będzie tak długi jak i Twój.
    Pozdrawiam serdecznie całą kreatywną Rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak Zosia mowi ze juz ma takie długie włosy jak ja ale faktycznie ostatnio jak myliśmy włosy nawet Paweł był pod wrażeniem ze sa takie długie 😀

      Usuń
  10. Wspaniale spędzacie razem czas. Brawo dla dzieci za kreatywność.:) Pozdrawiam Waszą gromadkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się bawicie! Pozdrowienia z Klubu Twórczych Mam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!