5.08.2020

pracownia 2020 odc. 4

Dzisiaj kolejny odcinek zabawy twórczej grupy, mamy za zadanie zrobić pudełko na przydasie


u mnie remont starego, mam nadzieję, że też takie rozwiązanie może być. Takie powtórne wykorzystanie czegoś co mi się już nie podoba...

Było tak



no i popłynęłam z kolorami i ze zdjęciami, bo tak sielsko anielsko,
 że nie mogłam się powstrzymać ;):):)

 







Mojej mamie tak się pudełko spodobało, że chce, żebym jej też odnowiła i dała nowe ubranie ;) Moje pudełko będzie służyć do przechowywania drobiazgów typu cekiny, guziczki, półperełki itd... zawsze mam z nimi problem żeby je znaleźć a teraz będą w jednym miejscu :)
 DZIĘKI ekipo za mobilizację :) 

24 komentarze:

  1. Ale kolorowe pudełko, świetnie je sobie odnowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory folkowe zawsze cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko najfajniejsze jest to , że przybornik cieszy oko i jeszcze posłuży przez wiele lat:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przybornik! i te folkowe wzory - zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna przemiana. Trzeba się otaczać kolorami, bo potem lepiej się żyje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Agatko, piękna metamorfoza. Takie folkowe klimaty uwielbiam. Też mam takie pudełko, kto wie może i ja się skuszę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skus sie skus Aniu :) zabawa przy tym swietna :)

      Usuń
  7. Poprzednia wersja też mi się podobała, ale tak jest weselsza. Fajnie, że masz takie umiejętności, że jak coś się opatrzy, możesz dokonać przemiany. Ja mam taki przybornik w surowym drewnie, ale boję się ruszać, żeby nie było gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe☺️😄😂 ja mysle ze tak faktycznie jest przyjemniej ☺️

      Usuń
  8. Super pudełeczko, Agatko i bardzo praktyczne na przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny recykling niciarki :) bardzo mi się podoba z tym folkowym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna niciarka! Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna niciarka, przemiana fantastyczna.Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!