28.08.2020

R jak relaks

 Pora na zakładki do zabawy Ewy. W tym miesiącu miało być coś do książki zawierającej w tytule literkę R jak relaks, u mnie tezy zakładki ale tylko jedna do wymaganej książki 


Pierwsza zakładka wykonana wspólnie z Jasiem. Ja szkicowałem żubra a Jaś wykonał resztę :)


Kolejne to moje skrawków wypociny z wycinankami od Was:) dziękuję!



Nasz tytuł z literą R to ostatni żubr, Jaś ją czytał i mu się bardzo podobała :)



Jak widać poniżej, to komiks:) ale chyba wesoły i warty polecenia :)


Ewo dziękuję za kolejny miesiąc wspólnej zabawy , miłego weekendu życzę i pozdrawiam!!!:):):)




19 komentarzy:

  1. Żubrowa zakładka wymiata :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka żubrem jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No super. My też na etapie komiksów, wczoraj zamówiłam nawet dwa. Żubr wyszedł ekstra, z dziećmi fajnie się tworzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, frajda swietna i niesamowite efekty !!!

      Usuń
  4. Cudne zakładki, ale ten żubr wymiata! Pozdrawiam i życzę miłej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żubr jest tak slodki, że idealnie nadaję się jako przyjaciel do książki :-) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, super zakładki, ale żubrzyk jest po prostu przerewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładek nigdy dość! A żubr jest najlepszy!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra publikacja. A według mnie warto zapisać się na masaż https://thaisun.pl/? Relaks nie z tej ziemi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!