9.06.2021

Kartki według mapki- czerwiec 2021

 Czyli zabawa Ani i w tym roku ciekawe mapki do kartek.

Czerwcowe mapki wykorzystałam jeszcze do majowych rocznic i świąt, fajnie, że Ania wcześniej na dany miesiąc pokazuje mapkę to mogę zrobić karteczki na zaś a przy okazji pokazać je na blogu dopiero po obdarowaniu gdyby ktoś zechciał zajrzeć na bloga to i tak niespodziankę będzie miał :) 

Zacznę od drugiej mapki. Pierwsze dwie to bliźniaczo podobne karteczki rocznicowe dla naszych przyjaciół spod Krakowa :)



A ta dla zacnego Jubilata, emerytowanego marynarza :)


I karteczki z pierwszej mapki z okazji święta mam, dla mojej Mamy i Mamy mojego M :)




Dzięki Aniu za kolejny ciekawy temat do działania z karteczkami :)
Pozdrowionka !!!

24 komentarze:

  1. Fajne, szybkie karteczki. Napisałam Ci odpowiedź o masie, pod postem róże 265 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam jak pięknie wywiązujesz się ze swoich konkursowych zobowiązań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Marysiu , coraz z tym trudniej ale chce miec czas dla siebie i robic to co lubie :)

      Usuń
  3. Super te kartki. Jedna nasza - najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, świetne są wszystkie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ciekawie i z polotem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko jest super, chyba czekałaś tylko na żabkę. Cieszę się że mapki Ci się spodobały to fajny sposób na kartki.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się te dla Mam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki Agatko. Kiedy Ty znajdujesz czas na to wszystko, zdradź prosze, bo mój mi sie skurczył i to baaardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh.... mój czas tez Lidziu sie skurczył po urodzeniu Jadzi i jeszcze się skurczy z racji innych wydarzeń ale nie narzekam, robię to co lubie a na to zawsze znajdę choć odrobinkę czasu :)

      Usuń
  9. Ty już rozdałaś karteczki, a ja jeszcze się nie zabrałam do ich wykonania :)
    Ślicznie Agatko, buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe 🤣dobre dobre, to ja taka do przodu 🤪

      Usuń
  10. Agatko fajne kartki przygotowałaś, na pewno sprawiły wiele radości:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie Agatko zawsze tak pięknie i dużo karteczek. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!