7.06.2021

Projekt ślub c.d.

 Najpierw podziękowania dla gości, skromna grafika i merci :) myślę, że wdzięcznie to wygląda, prawda? Oczywiście podziękowań jest więcej ale z racji odległości nie chciałam żeby merci się stopiło w drodze więc młodzi na miejscu wszystko sobie „zmontują”:) tasiemki są przyklejone więc zostaje tylko przywiązanie czekoladki :)



A tu zawieszki na alkohol, u mnie na winie (nie mam wódki) do zdjęcia...




I na końcu winietki, z wykorzystaniem papieru wybranego przez młodych, optymistycznie i kolorowo, no i nie identycznie... zrobiłam ich coś ponad 70, już się pogubiłam...chyba 73





I jeszcze fotka jak to się prezentowało na stole weselnym....


A to my z pozdrowieniami :)


24 komentarze:

  1. Piękne i eleganckie weselne prace! Cudnie razem wyglądacie, pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Te podziękowania dla gości szczególnie mi przypadłych do serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała oprawa, podziękowania śliczne i pomysłowe,a winietki wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystko wykonane.Pozdrawiam.My w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, pięknie wszystko wygląda - brawo!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo, cudowna oprawa ślubna :) wygladacie bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że pomogłaś w organizacji.
    Fajny pomysł z podziękowaniem i zapakowanym merci. Rodzinka Wasza urocza i gratulacje wielkie dla Bartka za ten krok do przodu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak krok do przodu duuuzy :) dzieki Sylwio za tyle ciepłych slow :)

      Usuń
  8. Piekna Rodzinka z Was. Super przygotowałaś Agatko te rzeczy. Najbardziej mi sie podobają te podziękowania z merci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj ! Dużo pracy w przygotowanie tych wszystkich etykiet !!! Ładna i duża rodzinkę tworzycie ! Nie wiem kiedy masz czas na robienie tego wszystkiego ? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko fajnie tak zobaczyć całą rodzinkę:) Przygotowań wiele, ale ile satysfakcji:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te etykiety, winietki itp, spójne i eleganckie :)
    Fantastyczna z Was rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się podoba, a najbardziej pomysł z Merci :)

    Chyba zabawa była udana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była była:) my do 4:00, chłopcy wytrzymali do 1:30 wiec tez długo;)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!