6.08.2021

Kartki według mapki- sierpień 2021

 Dzisiaj przedstawiam Wam moje karteczki do zabawy Ani na sierpniowe wytyczne:)


Jedna mapka prostsza druga bardziej rozbudowana...koła kojarzą mi się z większymi komplikacjami :)


U mnie w tym miesiącu tylko dwie karteczki.... kiszka, no nie?! 🤣
Pierwsza mapka i kartka spersonalizowana na ślub kolegi mojego brata bliźniaka ...Strażak, piłkarz, którego klubu symbolem jest szerszeń. I jeszcze dałam ciała z napisem, kobiety zawsze piszę pierwsze a tu klops.... zobaczyłam po fakcie jak oddałam bratu kartkę i oglądałam jej fotki 😬🙈


A druga do drugiej mapki, którą trochę obróciłam, kartka dla miłośniczki kotów.


Zielony i perełki są, na drugiej tylko w postaci zielonych perełek ale jest, prawda Aniu?! 😂
I kolaż dla Szefowej !


Pozdrawiam !!!


20 komentarzy:

  1. Zabawne karteczki :) też się kiedyś raz pomyliłam, ale to na szczęście był ślub w rodzinie i nikt sie nie zorientował :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) tu brat tez nic nie mowil wiec spoczko 😂

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki, Agatko, chociaż ich ilość nietypowa jak na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanie pierwszego imienia faceta pewnie dlatego, że to Wasz znajomy i z myślą o nim robiona była kartka. Obydwie wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są obie. Gdybyś nie wspomniała o pomyłce to nawet bym nie zwróciła uwagi. Sylwia ma rację, zapewne to, że z myślą o znajomym robiłaś kartkę wpłynęło niechcący na tą zamianę ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ze zawsze w gafie potraficie znalezc pozytywy :)

      Usuń
  5. Obie kartki super, ale ta kociasta extra.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe. Zawsze frapujące jest oglądanie mapek, a potem interpretacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda, kazdy moze je roznie zinterpretować :)

      Usuń
  7. Obie fajnie wyglądają, ale kotełkowa naj, naj 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko świetne kartki obie:)
    Myślę, że nikt nie zwróci uwagi na napis, bo interpretacja upodobań Pana Młodego jest świetna:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko oczywiście ze zliczam obie kartki, niestety ta drugą jako tylko 2 wytyczne. Kolor ma być dominujący na kartce, a nie jest :-). I tak się dziwię kiedy Ty na te wszystkie zabawy czas znajdujesz ??
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz dominujący to bede miec na uwadze na przyszlosc Aniu :):):)

      Usuń
  10. Świetne kartki! Kocia obłędna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!