5.08.2021

Serce nr 25

 Wykonane na 15- tą rocznicę ślubu brata i bratowej mojego M, która wypada właśnie dzisiaj :)







W oprawie tylko jedna fotka ale widać co i jak :) 15- ta rocznica ślubu jest nazywana kryształową, srebrna ramka dodaje elegancji haftowi :) podoba mi się :)


Wiem, że kurier dostarczył dzisiaj przesyłkę do Szanownych Jubilatów i wiem, że im także hafcik się podoba, co mnie cieszy ogromnie, bo przeciez o to chodziło :) 
Kochani jeszcze raz wszystkiego co najlepsze na kolejne wspólne lata!!!

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Serdeczne życzenia dla Jubilatów:) a Twoje serducha zawsze wyglądają pięknie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Agaciu pięknie wyszywasz te serduszka, wspaniała pamiatka :) My z mężem w styczniu będziemy obchodzić srebrne wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to super , gratulacje !!! Zdradzisz kiedy ?

      Usuń
  3. Serca te są rewelacyjne. Młodzi mają dzięki temu fajną pamiątkę rocznicową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te serca są niesamowite Agatko! Najlepsze życzenia dla Jubilatów! Dziś z kolei rocznice ślubu mają moi rodzice, a jutro my obchodzimy :))).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piękny czas w Waszej rodzince Justynko :) wszystkiego najlepszego dla Twoich Rodzicow i dla Was💚💜💚

      Usuń
  5. Kolejne super serduszko Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdej kolorystyce to serce jest cudne. Wszystkiego najlepszego dla brata i bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te serca :)
    Ja też pracuje nad kolejnym ale dopiero we wrześniu pokaże ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) ja mam teraz cała liste.... tylko zeby mi czasu starczyło na wszystkie 🙈😬😆

      Usuń
  8. Agatko, jesteś niesamowita! Tyle prac, tyle czasu, tyle super prac.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie zachwycają te serca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są takie rocznice :-) a pamiątka jak zawsze wyjątkowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!