16.11.2021

#mamakobietasukcesu

 


Kochani, dzisiaj nietypowy post. Dowiedziałam się niedawno o tym i postanowiłam zgłosić się do konkursu a że nie mam konta na facebooku więc tu publikuję swój filmik, nagrany przez naszego najstarszego synka Karola, za co jemu i pozostałym zaangażowanym w prace aktorów dzieciom, serdecznie DZIĘKUJĘ !!!

TU jest nasz filmik.

Prób było wiele ale dzieci naprawdę były cierpliwe hehe ;)  Zabawa we wspólne tworzenie scenariusza, zastanawianie się jakie rolę pełnię w domu dały mi dużo, pozwoliły zatrzymać się na chwilę i zastanowić nad swoim życiem, które uwielbiam i nie zmieniłabym na inne. Dziękuję też organizatorom konkursu za mobilizację do tych czynności, bo to dzięki Wam odkryłam siebie na nowo.

Pozdrawiam ciepło i życzę mnóstwa powodów do uśmiechu :) pa!

22 komentarze:

  1. Agatko trzymam za Was kciuki i bez tego konkursu jesteś Kobietą Sukcesu, jak najbardziej należy Ci się wygrana. Powodzenia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne :) pierwsza łapka w górę ode mnie :) Agaciu, jaki Ty masz piękny głos, zachwycam się :) Przy okazji trafiłam na filmik jak Zosia gra na harmonijce, jak pięknie :) a chłopaki jacy byli jeszcze mali :) och rozczuliłam sie :) Kochana, nigdy nie przestawaj być TAKĄ MAMĄ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszające są Twoje słowa Agnieszko. Filmik na miarę naszych możliwości ale szczery 😁 Dzięki za ciepłe słowa 💚

      Usuń
  3. aa co do obrazków, to moja propozycja jest bezterminowa :) Spokojnie ogarnij w "wolnej " chwili i w przyszłym roku na spokojnie daj znać co sobie dzieci wyszukają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałą mama, gratulacje za film.Trzymam kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się udało. Gratulacje dla Karola. Świetny operator kamery a reszta to świetni aktorzy. I w ogóle świetna z Was ekipa. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, trzymam mocno kciuki za wygraną, jesteś wspaniałą Mamą, a Twoje dzieciaczki to Twój największy sukces i nic się nie da z tym porównać.
    Masz anielski głos.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny film, tak niewiele potrzeba by pokazać wszystko. Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny filmik! Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny film ! Agatko powodzenia życzę- ten tytuł należy Ci sie jak mało komu:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje Reniu ! Ale każda mama to MAMA przez wielkie M!!!

      Usuń
  10. Jak delikatnie zaśpiewane Jestem mamą. Super filmik. Życzę wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!