29.11.2021

Przepis na, święta na okrągło i choinka 2021

 Dzisiaj trzy zabawy w jednym poście ale to ostatnio wspominałam dlaczego. Zabawę Uli z Inki zabawą łączę od początku. Na listopad Inka wymyśliła nam tagowy domek lub domowy tag:) W głowie pomysł był super ale wyszło coś zupełnie innego....


Uli wytyczne na banerku :)

I moja praca. Tag zawiera 3 kwadraty, czerwone z resztą, napis a domek ma okno.



Domek jest przestrzenny i można do niego włożyć, np. pierniczka:)


Kartkę zrobiłam z myślą o przyjaciołach moich rodziców, cenią sobie ciekawe, „inne” kartki:)

A tu mała zawieszka do zabawy Kasi.


Śnieżynka wyhaftowana na resztce lnu, bardzo mi się podoba. Myślę, że w grudniu powstanie druga :) resztki lnu są więc trzeba korzystać :)



Pozdrawiam wieczorową porą ;)

12 komentarzy:

  1. Ta śnieżynka nie tak znowu mała, ale podoba mi się niezmiernie i podziwiam za wyszywanie na lnie, zresztą może to u mnie wynika z lenistwa albo z gorszego wzroku.
    Co do taga to ten domek na dole jest genialny, bardzo mi się taka skrytka podoba!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dzieki Aniu za tyle cieplych slow i faktycznie masz racje śnieżynka nie taka mała a len jest wymagający ale efekty bardzo ładne :)

      Usuń
  2. Świetne prace Agatko! DOmek 3d mistrzostwo! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym domkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuper pomysl z tym otwieranym daszkiem domku 😍❤💕 to dopiero niespodzianka ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Je, śnieżynka :) Superaśna, a i kartka bardzo ciekawa.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!