10.01.2022

Kartki według mapki- styczeń 2022

 Jak nowy rok to i kolejna edycja zabawy u Ani gdzie w tym roku także będziemy pracować z mapkami

W styczniu poniższe mapki

Do pierwszej mapki wykonałam jedną kartkę, pierwszą w tym roku na Boże Narodzenie :) mało używam kółek i kwadratowych baz, u mnie kartka na bazie prostokątnej.


A tu karteczki dla styczniowych jubilatów








I Kartka z wykorzystaniem grafiki z kalendarzyka z zeszłego roku, żal było wyrzycać więc możesz Aniu uznać, że to walentynkowa :)


No i na koniec grupowa fotka. Mam swoje faworyty w tych karteczkach ale niezależnie od wyników moich prac bawiłam się przy tworzeniu fajnie więc polecam gdyby ktoś się zastanawiał i wahał :)


A tu prezencik, który m.in. Ania włożyła do jednego z kartoników w kalendarzu adwentowym:) gąbeczki do cieniowania


A u Mikołaja zamówiłam kolorowe tusze


I zaczynam nową przygodę :) ale póki co smutno, wczoraj zmarł mój stryjek. Mam sporo wspomnień, one teraz tylko zostały... śpij Wujku w pokoju 🙏

Dzięki Aniu, pozdrawiam wszystkich ciepło !


18 komentarzy:

  1. Cudne karteczki;)Wyrazy współczucia z powodu śmierci stryjka. Trzymaj się;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, piękna interpretacja i jak zawsze hurcik zachwyca.
    Przykro mi z powodu śmierci Twojego Wujka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieczne odpoczywanie...
    Karteczki śliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi Agatko z powodu śmierci Twojego stryja. Jedni od nas odchodzą inni przychodzą. Dobrze że choć wspomnienia nam zostają.
    Cieszę się , że bawisz się ze mną dalej I cieszę się że mapki są dla Ciebie inspiracja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszystkich nas to czeka.... dzieki Aniu za wszystko !

      Usuń
  5. Piękne kartki. Jedna nasza. Dzięki wielkie jak zawsze za pamięć.
    Wyrazy współczucia z powodu śmierci stryjka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrazy współczucia.
    Ilość kartek imponująca. A ja ciągle patrzę, podziwiam i nie potrafię zmotywować się do działania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) przyjdzie wena wtedy kiedy sama bedzie chciała:)

      Usuń
  7. Agatko piękne kartki przygotowałaś:)
    Wyrazy współczucia przesyła i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki, widzę, że nie tylko u mnie rządzi Psi Patrol.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki z dziecięcymi motywami! Wyrazy współczucia z powodu śmierci bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!