31.01.2022

Zrobione z mamą- styczeń 2022

 W KTM trwa wyzwanie zrobione z mamą:) przyznaję, że spodobały mi się kwiatowe kartki z banerka. W zabawie bierzemy udział co miesiąc ale te kwiaty skusiły mnie do działania z dziećmi a że okazji w styczniu do wręczenia takich kartek nie brakuje to i chętni się znaleźli


O kartkach będzie potem, na początek prace ułożone przez dzieci z takich kulek z bolcem 









Piniżej plakat powitalny dla mojej bratanicy, wykonany przez nasze dzieci :)




Tu bracia czytają młodszym siostrom... rozczula mnie taki widok :)


Jasia autorstwa wąsy z nosem na piku 🤣

„Starlego” statek kosmiczny chłopców


Rysunki Teresy, ten na pierwszym planie to autoportret :)

Jedliśmy jeszcze pierniki 


Zabawa w ubieranie dzidziusia i zapinanie w nosidełku Jadzi :) dzidziuś większy od Jadzi a starszy ode mnie 😂



Piekliśmy wspólnie chleby (dwa razy w tygodniu pieczemy to za dużo by robić każdym  fotki ) , dzieci zjadają najlepiej jeszcze ciepły

Najbardziej rozczulają mnie momenty kiedy wszyscy bawią się razem. Coraz częściej dołącza do nich zainteresowana Jadzia;) w większości przypadków coś im zabiera albo psuje ale lubię takie widoki :)

Wspólne dzieło pizza:)


Laurki Wery i Teresy na urodziny dla babci Asi



Kwiatowe laurki z banerka w wykonaniu Zosi



I Karola






Tu laurka od dzieci dla dziadków z Tarnowa wykonana przez Pawła


A ta dla dziadków z Białkowa wykonana przez Jasia :)


Robiłyśmy z Zosią kilka potraw na kolacje urodzinową mojej mamy. Zosia tu kroi pieczarki :) ścierała też marchewkę, pomagała robić ciasto do tarty .... fajna pomocnica :)






Tu z koli gofry pożegnalne przed wyjazdem Tereski :) głównie robił je Karol:)


I pożegnalna pizza zrobiona głównie przez Pawła :) 


Ciasto zrobione z Jasiem :)


I pstrokate ciasteczka 



Wspólne kolorowanki


Tata w wydaniu Tereski


I lama 🤣


A tu już wypad na łyżwy :) świetna sprawa poszaleć z dziećmi, niewiarygodne że już nawet Zosia sama wywija na lodzie:)


Paweł przesadził w końcu swoje cytrusy, one mają rok, tak wolno rosną....


A tu posiał dwiema kolejne nasiona, tym razem awokado i liczi :)


Zrobiliśmy sobie kakao z bitą śmietaną i posypką :) ja tylko dopijałam resztki ale smakowało i mnie i dzieciom :)


Laurki dla Teresi od Zosi




Prace decoupage dzieci


Jasia pokemon z chrupek 🙈😂




I wspólne niedzielne granie



Wykoty owiec nadal trwające najlepsze, poniżej kilka przykładów:)





To teraz, na koniec, kilka słów o Teresi.... pojechała z moim M do Niemiec, gdzie po tomografii brzucha wykazało, że guz nadal rośnie, co jest kolejną podstawą do jego usunięcia ... 24 stycznia odbyła się prawie 6h operacja (nie mogłam sobie w tym czasie znaleźć miejsca, wszystkie mięśnie mnie bolały od nerwów)....lekarze usunęli guza w całości i został skierowany do badań histopatologicznych. Dzisiaj minął tydzień od operacji, po pozytywnym usg lekarze wyciągnęli z ciała Teresi ostatnie rurki i teraz Teresia może dochodzić do siebie. Wierzę, że wyniki badań guza będą dobre i że walka Tereski się zakończy. Pierwsze zdjęcie z minionego wtorku, drugie z dzisiaj :)



Dziękuję za wszelkie modlitwy za Teresie i nadal o nie nieśmiało proszę:) 
pozdrawiamy z ekipą!

31 komentarzy:

  1. Gotowanie w waszym wykonaniu wygląda smakowicie. Super masz kucharzy. Te widoki wspólnej zabawy bezcenne. Laurki dla dziadków przeurocze. Ale najbardziej się cieszę, że moja koleżanka wraca do zdrowia. Buziaki przesyłam dla całej ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Się dzieje u Was ,dzieciaki uzdolnione pod każdym względem
    Zdrowia dla Tereski

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywnie.
    Trzymajcie się, kochani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, u Was cudnie jak zawsze, A jakie pyszności, aż ślinka leci:)
    O Teresi pamiętam codziennie w modlitwie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle się u Was dzieje, i to w różnych dziedzinach, że trudno skupić się na jednej. :)
    Do Teresi i do Was ślę dużo ciepłych, dobrych myśli.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzielna dziewczynka!
    U Was jak zawsze dużo i ciekawie się dzieje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas spędzony z dziećmi bezcenny. Fajnie mają siebie i lubią swoje towarzystwo. Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  8. W rodzinie siła i to u Was widać. Dzieje się dużo fajnych rzeczy. O Teresi cudne nowiny, ściskam ja gorąco i posyłam dobre myśli..To wojowniczka, będzie dobrze😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Widok Tereski wzruszający, i ten jej anielski uśmiech :) :) :) Cieszę się razem z Wami :) Wasz styczeń jak każdy miesiąc- niesamowity. Podoba mi się portret taty w wykonaniu Tereski- jakie ma długie rece, zdolne objąć każdego :) Uściski dla was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietna interpretacja Agnieszko. Do takiej gromady trzeba miec długie rece ;) dzieki za ciepłe słowa!

      Usuń
  10. Cudownie i pysznie się razem bawicie! Ja też myślę, że będzie już dobrze i zdrowia mnóstwo dla Tereski życzę i całej Waszej Rodziny😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Tereska ma piękny uśmiech - cudowny to widok i oby już tak zawsze zostało <3

    A Wasze kuchenne poczynania powodują, że zawsze mam ochotę coś przegryźć :)) Dużo zdrówka dla Was wszystkich!
    Dziękuję, że bawicie się z nami w KTM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi zatem smacznego Aniu i dzieki za ciepłe słowa:)

      Usuń
  12. Piękne prace dzieciaków,na zdjęciach uśmiechy wszędzie.Zdrówka dla Tereski i Was wszystkich. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  13. Super się bawiliście, a kwiatowe różki wyszły piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się bawiliście, a kwiatowe różki wyszły piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urzekły mnie portrety mamy i taty, choć spodziewałam się, że mama ma więcej rąk :)
    O Teresce będę pamiętać w modlitwie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała z Was rodzina, taka radosna i zgrana.

    Ściskam Was mocno i na pewno się za Was pomodlę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!