30.05.2022

Przepis na to co mi w duszy gra- maj 2022

 Dzisiaj prace do zabawy Uli

Wszystkie wytyczne widać na banerku :) u mnie w tym miesiącu zamiast kartek bożonarodzeniowych na płycie pilśniowej - czekoladowniki dla naszych mam w dniu ich święta:) jeden wysłany a jeden wręczony osobiście.....





Z tekturki wycięłam napisy, a kwiatki i wstążki raczej widać :)
A skoro przy temacie mam jesteśmy to jeszcze chcę zgłosić karteczki naszych dzieci, do zabawy w KTM. Kartki dzieci zrobiły całkowicie bez mojego udziału (Poza wydrukiem zdjęć) dla mnie właśnie w dniu mamy:) zielony to mój ulubiony kolor, dlatego go tak dużo :):):)
Pierwsza od Zosi:)



Ta od Jasia


Od Pawła

I od Karola


Schowam je do pudełka z pamiątkami, kiedyś będę z rozczuleniem je oglądać :) ach :)
 pozdawiam :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne czekoladowniki Agatko, wspaniałe i wzruszające karteczki dostałaś od dzieci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mamy łącznie z Tąba pewnie zadowolone. Dostać takie cuda zrobione od serca zawsze zostają w pamięci. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czekoladowniki Agatko. A karteczki od dzieci, są piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne czekoladowniki, i podziwiam karteczki Twoich dzieci. Są bardzo kreatywne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosia uwielbiam Cię, ale kartka Pawła tym razem wiedzie prym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mamy zostały wspaniale obdarowane, Agatko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!