5.05.2022

Ikona

 Dzisiaj to nad czym siedziałam ostatnie dwa miesiące, przyznaję, że myślałam, że pójdzie mi szybciej.... sporo prułam i takie tam🙈

ale wykonałam ją dla Przyjaciółki naszej rodziny, ikonopisarki, na jej 40-te urodziny🙂




Poniżej usta zgodnie z legendą kolorów ale mi się nie spodobały i je zmieniłam


Efekt tu





Szczerze przyznaję, że w trakcie wyszywania miałam dosyć... ratowała mnie tylko myśl, źe sprawię komuś radość :)








Efekt końcowy, haft w złotej ramie, kremowe pasapartou mojej roboty....





A tu z Jubilatką, chyba sprawiłam jej odrobinę radości, no nie?! :):):)

 
Pozdrawiam ciepło!

23 komentarze:

  1. Piękny prezent Agatko wyhaftowałaś! Ikona robi wrażenie i jak widać bardzo się spodobała :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa i to cieszy najbardziej ;)

      Usuń
  2. Powiem że Cię podziwiam za ten haft. Przede wszystkim, że dotrwałaś do końca, jest cudny!!! A mina obdarowanej mówi sam za siebie. Warto było się pomęczyć dla takiego efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje, ikona cudowna, trudna do haftowania ale warto było.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikona jest wzruszajaca- brawo TY. Nie dziwie się, że kolezanka zachwycona, każdy by był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, toż to dzieło sztuki! Dużo pracy było na pewno, ale efekt zdecydowanie tego wart.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieprawdopodobną masz cierpliwość. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja cię. Szacun. Wiem, że pracowałaś nad tym haftem i byłam ciekawa efektu. Piękna Ikona. Mi to chyba z rok by zajęło to wyszywanie. Podziwiam.
    A koleżanka to w końcu doczeka się dziewczynki może?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ikona. Podziwiam kunszt wykonania. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  9. No chyba wręcz na pewno;) Cudowny obraz stworzyłaś:)
    Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO!!!!
    Jeszcze takiej ikony nie widziałam 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie. Gratuluję takiego samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!