30.04.2022

Zbiorowo

 Cały kwiecień haftowałam jedną prace o której wkrótce dlatego dzisiaj zbiorowy post zabaw w których biorę udział.

Najpierw C&K u Reni i moje zajczyki;)


Króliczki sympatyczne ale nie mam małego szydełka,  po przeprowadzce całego biurka i przydasi nic nie mogę znaleźć...więc są luźno splecione co mi nie bardzo odpowiada....może je wykorzystam do kartek...

Teraz kalendarz adwentowy i wspólne jego tworzenie u Splocika, w kwietniu nr 15 i stroik ze świeczką oraz nr 6 i Mikołaj ;)


Mikołaj mojego autorstwa 🙈



I zabawa u Kasi choinka 2022 i moje haftciki. 

Szczególnie podsyłam Tygrysa


Ale że hafty z kalendarza pasują to jest tercet


Rzadko u mnie taki misz masz ale nie było jak, pozdrawiam wieczorową porą:)

20 komentarzy:

  1. Przepiękne hafty- mikołajowa bombka wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zajączków nie widziałam;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Agatko super hafciki, tylko brakuje mi zdjęcia zajączków :-)
    Te świąteczne super Ci wyszły, będzie ekstra kalendarz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagromadziło się ale poradziłaś sobie .Zajączki wstaw.Milej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te małe hafciki mają w sobie wiele uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te hafciki. Małe z urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tygrysek fajniutki, pozostalym haftom rownież nic nie brakuje. A takie szydelkowe zajączki widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i twórczy miszmasz, Agatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie hafciki prezentują się ślicznie, bardzo lubię
    takie małe dłubanki :) Natomiast królicznie wyszły rewelacyjnie i
    nie widzę w nich niczego niedoskonałego.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ślicznie wykonałaś. :)
    A już się martwiłam, że zapomniałaś o papierowych motywach zaraz uzupełnię w galerii.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!