28.04.2022

Przepis na- maj 2022

 U Uli trwa za zabawa, tworzymy pracę z Uli wytycznymi, na kwiecień to sznurek, przeszycia i owal/jajko:)


od początku tej edycji zabawy tworzę kartki Bożonarodzeniowe na sklejce:) Dzisiaj kolejne:) nie lubię obcojęzycznych napisów ale nie miałam innego papieru i u mnie ten owal naciągany a przeszycia własnoręczne :)





I zbiorówka



Właśnie jeśli chodzi o angielskie napisy, różne, dostałam ich trochę na urodziny, może ktoś chce przygarnąć?! Chętnie wyślę :) proszę o info w korytarzu.... i ogłaszam, że nie mogę podać z telefonu komentarzy a do kompa rzadko siadam więc wybaczcie że nie zostawiam śladu u Was ale wiedzcie, że zaglądam i podziwiam Wasze prace:) pozdrawiam wieczorową porą :)

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły te karteczki:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko świetne te kartki na sklejce. Ja tez nie przepadam za zagranicznymi napisami, w końcu w Polsce jesteśmy :-)
    Bloger cos ostatnio znowu zmienia, no cóż chyba chce doprowadzić do tego że będzie nas coraz mniej , a może trzeba sobie poszukać innej platformy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, świetne kartki, bardzo fajny pomysł na wykorzystanie sklejki.
    A blogger chyba oszalał:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papiery wykorzystałaś. A z napisami zauważyłam, że tak jest, że jest ich znacznie większy wybór w innych językach niż w naszym ojczystym. Nawet w papierach polskich marek...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko fajne wszystkie kartki, tak jak i pomysł ze sklejką:) coś ostatnio często te zmiany nam fundują, ale na to wpływu już nie mamy:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Agatko :) ja tez jak Ty zagldam, ale nie zawsze mam jak komentarz dodać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!