12.04.2022

Tulipany nr 302

Gdzieniegdzie już kwitną, widziałam u sąsiadki, u nas pojedyncze bo większość jest w cieniu, no i jeszcze zimno jest... ale nie mogę się ich doczekać bo bardzo lubię te kwiatki a i sporo ich w ogrodzie mam :) dzisiaj u mnie na słoiku po kawie oczywiście :)





Z opóźnieniem przekazuję, że wszystkim którzy zgłosili chęć przygarnięcia słoiczka ode mnie taki wykonam tylko proszę o cierpliwość ;) pozdrawiam ciepło życząc niezwykłego czasu Triduum Paschalnego który przed nami:)

24 komentarze:

  1. Prześliczny,też lubię tulipany .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i taki wiosenny. Też lubię tulipany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tulipany, szkoda że te prawdziwe chyba u mnie pomarzły, bo na słoneczku a w nocy zimnica. Tym bardziej urokliwie wyglądają na Twoim słoiczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślixczny :) tylipany wiosna uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki delikatny ten wzór w tulipany, bardzo ładnie się prezentuje na słoiku.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje słoiki są super. :)
    Podziwiam Twoją pracę nad ich ozdabianiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko radosnego świętowania Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:)
    Słoiczek jak zawsze śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny. Widziałam tulipany rosnące...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wzór! Moje też już kwitną 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!