5.04.2022

Kartki według mapki- kwiecień 2022

 To zabawa Ani oczywiście :) Poniżej mapki na ten miesiąc. Dosyć trudne jak dla mnie...


Do drugiej mapki karteczki, bardzo proste w moim wydaniu, widziałam piękne u dziewczyn, mi jakoś mało do tego pasowało....





I do pierwszej takie ...



Jakoś mnie korciło, żeby w końcu mnóstwo kwiatów było i są, przynajmniej na kartkach :)
Ale teraz się tak zastanawiam że zapomniałam, że miała być Wielkanoc.... może coś dorobię Aniu, dam znać :)


No to cześć :)

19 komentarzy:

  1. Fajne, szczególnie te z kwiatami. Też lubię jak jest ich dużo. Ale oczywiście jedna nasza, najlepsza z trójkątem:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko jak zawsze świetne kartki. Nie wiem czy będziesz coś dorabiać, ale póki co nie ma Cię w żabce. W sumie to ważne że są obie mapki, Wielkanoc to była wytyczna dodatkowa. Daj sobie spokój z dorabianiem i tak Cię podziwiam za ilość. Zalinkuj tylko ten post do żabki i zapomnij o sprawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Ty to fajna Szefowa jesteś :) już jestem w żabie , dzięki!

      Usuń
  3. Agatko, całkiem fajnie poradziłaś sobie z mapkami i jak zawsze podziwiam Cię za ilość.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a mi Twoje karteczki Gosiu dały do myślenia że moje kartki mogłyby być bogatsze :)

      Usuń
  4. Takie proste to fajne są. I tyle kwiatków :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne kartki zrobiłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    ភ្នាល់បាល់អន់ឡាញ​​ Online Football Betting

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kartki, chyba polubiłaś się z tą mapką

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię takie karteczki najbardziej. cudny hurcik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różnorodne i piekne karteczki! Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te kwieciste, ale jedna z trójkątami też wpadła mi w oko 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!