29.04.2022

Zrobione z mamą- kwiecień 2022

 Koniec miesiąca to i pora na nasze comiesięczne podsumowanie w zabawie z dziećmi w KTM


Wspólne malowanie


Dzieła Teresy


U nas jak zawsze papierowe dzieła chłopców, tym razem dinozaury

Zrobiliśmy na konkurs do Domu Kultury rodzinnego przestrzennego królika, teochę duży nam wyszedł😬🙈 były też kurczaki na konkurs do biblioteki ale zapomniałam ich sfotografować ... a królik wygrał konkurs i dzieci dostały w nagrodę ciasto marchewkowe do zjedzenia Hihi :)





Tu z kolei wielkanocne słoiki na słodkości wykonane przez chłopców i Zosię








Przyznaję, że fajne są te słoiki i bardzo mnie zaskoczyli efektem swojej pracy :)




Robiliśmy tort bezowy dla mojego brata na urodziny 



I tort dla Pawełka na urodziny



I urodzinowy tort dla Zosi



Chodziliśmy na wiosenne spacery



I pichciliśmy :)





Tu nasze palemki

I wielkanocne gałązki z jajkami

Tu wspólne malowanie jajek woskiem pszczelim


I robienie ciastek



Rodzinna święconka :)




Wspólna cytrynowa babka


Polsko-ukraińskie jajo:)


Ozdoby na piku do podarowania bliskim



Kartka wykonana dla Pana uczącego szachów naszych chłopców:) widać akcenty szachowe... to zbiorowa praca :)


Nasze wianki z rzeżuchy, pierwszy raz robiliśmy i fajny efekt wyszedł:)


Jeden wianek podarowaliśmy dziadkom:)


To nasza Golgota


I w tle Grób


Tu przestrzenne figurki minecraft zrobione przez chłopców z koralików do prasowania:)










Były oczywiście planszówki :)


Tu ostatnia wieeelka wieża Jasia 


Nasze kwiatki 






Podglądanie bociana


Zaczyna powoli robić się pięknie, zaczynają kwitnąć drzewa owocowe więc maj będzie cudowny!!!! Dzięki za kolejny miesiąc wspólnej zabawy, pozdrawiamy z ekipą!

24 komentarze:

  1. Agatko jest możliwość dodawania komentarzy z telefonu sprawdź mnie się udało:) a waszą rodzinkę podziwiam za bezmiar pomysłowości i pracowitości. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie tylko anonimowo i to nie na każdym blogu

      Usuń
  2. Jak zwykle się dzieje, palemki urocze a świecenie pokarmów bajkowe, cudowna, kreatywna rodzinka.Zdrowia dla wszystkich solenizantow.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie się Was oglądało, jak zwykle zresztą. Uwielbiam oglądać Twoje dzieciaki!! Dzieje się u Was dużo, a na święconkę tyle koszyczków przygotować , na jak moje dzieci były mały to jak nic potrzebowałam 2 koszyczków, teraz to mi już tylko jeden starczy!
    Zaintrygował mnie ten wianek z rzeżuchy , trzeba będzie na rok przyszły poszukać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pisze Ania wianek z rzeżuchy do zapamiętania na za rok. Pierwszy raz się spotkałam i wyglada mega. Jestem pełna podziwu dla kreatywności i pomysłowosci Waszej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, Uwielbiam Waszą rodzinkę. Królik jest rewelacyjny! No i widzę, że dzieciaczki zaraziły się Twoją pasją słoiczkową:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace i Wasze uśmiechnięte buzie przy tym :)
    Zdrowia dla solenizantów i błogosławieństwa Bożego.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Dzieciaki się nie nudzą. Gratulacje za zająca. Świetny Wam wyszedł. Na Wianek nabrałam ochoty, sprzedaż mi tylko pomysł. Hihi.
    Figurki przestrzenne podziwiam, kosztowało to dzieci sporo wysiłku. Kwiatki rozkwitają u Was wiosennie jak na tą porę roku przystało. Pozdrawiam gorąco i buziaki przesyłam dla wszystkich urodzinowych solenizantów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ło rety. Ileż tam się dzieje.
    Pomysł na królika/zająca genialny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam i podziwiam, świetna robota i czas razem! Dzięki za kolejny miesiąc z KTM 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo się dzieje. Wspaniały wspólny czas i baaardzo twórczo. Pozdrawiam z KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałam 3 razy Hi,hi,hi :) Solenizantom urodzinowe usciski, a Zosiaczkowi mojemu ulubionemu ukochy :) Cudownie was razem ogladać :) koszyczki-każdy ma swój- jak to ogarniasz ?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie czasem zastanawiam jak hehe:)

      Usuń
  12. Pięknie tworzycie. Wasze wianki wyszły super, minecraftowe przestrzenne figurki są odlotowe!!
    100 lat dla kochanych Jubilatów :)
    Dziękujemy Wam za wspólna zabawę :)
    ps. Jak nazywają się te niebieskie kwiatuszki które trzyma chyba Tereska? One są z jakiś cebulek? Wiesz, że uśmiecham się szeroko po cebulki ;)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cebulice, wszędzie rosna gdzie chcą, tyle razy co je przesadziłam gdzie ja chciałam i nic wiec cos...moge spróbować Tobie wykopać ale czy beda rosły?!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!