6.07.2022

Albumik

Dzisiaj chcę Wam pokazać albumik wykonany dla chłopczyka, który z racji przeprowadzki opuścił przedszkole do którego chodził i to jest prezent, pamiątka od jego wychowawczyni a mojej bratowej.





Na ostatniej, pustej stronie bratowa napisała parę słów od siebie.



Jak widać na zdjęciach Bartek jest fanem psiego parrola i straży pożarnej  stąd te dodatki a cały album bardzo kolorowy 😉 I bratowej i obdarowanemu wraz z rodzicami prezent się spodobał a to najważniejsze 😀

Już myślę o kolejnym albumie zobaczymy co mi wyjdzie 😀 pozdrawiam !

18 komentarzy:

  1. No proszę ale talenty drzemią w Tobie. Świetny tan albumik i świetny pomysł na prezent , będzie kiedyś co wspominać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny! Pomysł z takim albumikiem też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, śliczny albumik, będzie piękna pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna pamiątka na lata. Fajny wyszedł Agatko i wypełniony z sercem. Mój syn ma rysunki wszystkich kolegów i koleżanek połączone w albumie z okazji jego urodzin. Bardzo lubię go oglądać do tej pory, choć minęło 18 lat jak skończył przedszkole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Wnukom będzie pokazywać :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki super album, świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i znowu coś zjadło mój komentarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko super pomysł na pamiątkę. Zaskakujesz coraz bardziej;) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!