1.08.2022

Serce nr 33

 Wykonane na zamówienie naszej blogowej koleżanki Agulka 😉 na szczęście zdążyłam i doszło na czas do odbiorcy, a to cieszy najbardziej. Agata podarowała ten haft swojej latorośli  z okazji ślubu, ja przeważnie haftuję te serca na różne rocznice ślubu, i to raczej te okrągłe 😉 wzór do kupienie w sklepie Moniki, polecam ! Tym razem turkusy.








A tu już w pięknej oprawie  😉😘😉
 




I z racji że wyszywam te serca właśnie na różne rocznice to zgłaszam je do zabawy w KTM


Pozdrawiam 😀😃🙂

26 komentarzy:

  1. To serce jest piękne. Samo haftowałam je dla córki i zięcia z okazji 10 rocznicy ślubu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor i piękne wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko świetnie Ci wyszło kolejne serducho chyba w takich kolorach jeszcze nie wyszywałaś. A oprawa to już rewelacja!!
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak takich kolorów Aniu nie było jeszcze 😀

      Usuń
  4. Jesteś bezkonkurencyjna, cudne sa te Twoje serdeczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te serca są cudowne, a dzięki Tobie Agatko i ja mam jedno :)). Ciekawe kolorki, ładnie to wygląda.
    Buziaki kochana :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i ja 😀😃🙂 hehe nie ja tylko Ty Justynko 😉

      Usuń
  6. Chyba każde w swoim kolorze robi wrażenie. A oprawa dodatkowo nadaje jeszcze większego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jest to serce i chyba w każdym kolorze prezentuje się świetnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło elegancko i wspaniale - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Agatko!!
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyhaftowane :) Super prezent ślubny. Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!