3.01.2023

Album

 Niektóre z Was wiedzą, że nasza blogowa koleżanka Paniuśka obchodziła ostatniego dnia roku swoje okrągłe urodziny i z tej okazji skleiłam dla Niej taki album, nie chciałam go ozdabiać zbytnio bo te papiery dla mnie już robią robotę;) a jak Sylwia będzie chciała to zawsze może coś podoklejać według swego gustu.










A z resztek powstała karteczka w podobnym klimacie, pokazywałam ją z bliska wczoraj 😀


Dziękuję niektórym z Was za włączenie się w niespodziankę dla Jubilatki 😉😘😉

Sylwio STO LAT raz jeszcze i duuużo zdrówka !!!

17 komentarzy:

  1. Super ten album. Dzięki, dzięki Jeszcze raz za tą miłą niespodziankę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi większość przyjemności po mojej stronie hehe

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Świetny albumik, będzie miała miłą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonany album! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko fajny prezent zrobiłaś a Jubilatka na pewno super zadowolona. Gratuluję i Tobie i Jubilatce za super prezent. Ty to jesteś wszechstronnie uzdolniona !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny.
    100 lat, Sylwio. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, pięknie się album prezentuje. Miałaś wspaniały pomysł na niespodziankę dla Sylwii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!