11.01.2023

Choinka 2023

Dzisiaj mam do pokazania ostatniego Dziadka do orzechów którego zgłaszam do nowej edycji zabawy Kasi.


Standardowo najpierw hafcik bez konturów a potem z nimi.



Tu w oprawie, takiej samej jak poprzednie dziadki.


I całe trio razem przed odlotem do osoby dla której je wyszyłam, lekko spóźnione ale mam nadzieję że sprawią radość 😀😃🙂




I tak zaczynam całoroczne haftowanie ozdób choinkowych z Kasią, nie mam jakichś specjalnych planów co do hafcików na ten rok, dużo mi się ich podoba ale na ten moment ciężko mi haftować więc z każdego kolejnego hafcika będę zadowolona 😀 ale bardzo się cieszę że jest kolejna edycja zabawy bo piękne hafciki dziewczyny tworzą, uwielbiam oglądać wszystkie prace, no i motywują do działania 😀 DZIĘKUJĘ Kasiu za Twoje serce do tej zabawy i wspólne haftowanie ! Pozdrawiam 😀

38 komentarzy:

  1. Ładnie wyszły zawieszki, obdarowanej na 100 %zadowolona.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię dziadki do orzechów! Pięknie Ci wyszły te hafty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ale masz tempo tworzenia, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te dziadki. Zaczynają mi się podobać coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolekcja! Podziwiam te Wasze kropkowane, maziaste i inne takie kanwy. U kogoś strasznie mi się podobają,a u mnie pewnie bym stękała,że ta inna byłaby lepsza 🙃🤪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... tak to już czasem jest ale kropeczki mają swój urok 😀

      Usuń
    2. Muszę kiedyś się odważyć 😀

      Usuń
  6. Fajne te Twoje Dziadki zwłaszcza wszystkie trzy razem wyglądają super. Fajnie że Kasi uruchomiła kolejną edycję zabawy. Fajna ta kropkowana kanwa !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te hafciki i zawieszki z kropeczkowym tłem. :)
    Kropeczki to taki śnieżek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i sympatyczne te dziadki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę takie prace, to mam wielka ochotę chwycić za igłę, dopiero po chwili przypominam sobie,że nie lubię, a i czas mocno mam ograniczony;) Agatko cudowne są te dziadkowe zawieszki!! jestem nimi zachwycona:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to już mam.mysl fajną, dzięki za pomysł Reniu 😀😃🙂

      Usuń
  10. Przeurocze hafty i zawieszki ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kanwa. a dziadki rewelacyjne, Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne hafciki i super wyglądają na tej kropkowanej kanwie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super hafcik Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszły te deseczki:) Craftfanka

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci wyszły te deseczki:) Craftfanka

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne dziadki, zwłaszcza ten niebieski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!