28.02.2023

Zrobione z mamą- luty 2023

 Dzisiaj ostatni dzień lutego więc nasze podsumowanie miesiąca, ktore podrzucamy do zabawy w KTM.

Najpierw praca Zosi I Tereski z warsztatów.


Kotki Zosi, w sumie praca zbiorowa, bo kotki szkicowali chłopcy,  Zosia kolorowała.


Dyplomy chłopców z turnieju szachowego.



Nasze pomysły na przebrania na bal karnawałowy.




Tereska dumna po rezonansie, dostała medal dyplom i misia od lekarzy 😀


Małe pomocnice.



Kacze jajko w porównaniu z kurzęcym. Mamy 5 kaczek i zaczęły się nieść więc to dla nas nowość i ciekawostka 😀😃🙂


Kino sobotnie przy amakołykach, popcorn i przysmak świętokrzyski...


Pierwsze papiloty Zosi, z gazet 😀😃🙂


Imieninowe deserki galaretki.


Wspólne granie.







Prace Zosi z makaronem i plasteliną.


Kolejny turniej, tym razem warcaby.



Paweł w amoku twórczym.



Kolejny turniej i dyplomy dla Karola i Pawła 


Moja Pomocnica Jadzia.



Taką walentynkę Zrobiliśmy dla mojego M. (Brakuje uparciucha Tereski)


I nasze walentynkowe przysmaki, kakao z bitą śmietana i posypką oraz parówki serca z wkładką 😀😃🙂



Nasz tłusty czwartek


Zwykłe pączki u góry, na dole pączki hiszpańskie, bardzo smaczne 😀😃🙂




kolejne osiągnięcia szachowe Karola I Pawła.



Dziewczyny świętujące ostatki 😀


I Andrzejek ostatkowy haha 😀😃🙂


Tu Wyprawa do dziadków  na nocowanie haha a dziadkowie po drugiej stronie ulicy 😅🤣


nauka literek przy pomocy paluszków, dziewczynki same wpadły na ten pomysł.



Przygotowania do wielkiego postu i nasza droga.





Rodzinne ziarenka wielkopostne.


I korona z cierni do oklejania kwiatkami





Piekliśmy wspólnie różne chlebki i bajgle...





Wszystko podobno mniam 😀😃🙂
I tymi smakowitymi madrami żegnam się z Wami w tym miesiącu, fajnie że jesteście!!! 

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle moc się dzieje.Droga krzyżowa pieknie przygotowana.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako pierwsze w oko wpadły mi włosy Tereski. Czy ja dobrze widzę? Są krótkie?
    Dla chłopców gratuluję wygranych szachowych turniejów. Pomocnice w kuchni masz super. Nasi na nocki do babci też zawsze mają plecaki zapakowane po brzegi:) życzę pięknego czasu oczekiwania, u Was jak zawsze ciekawie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa ciachnela sobie a ja tyle zdołałam uratować hahah 😀😃🙂

      Usuń
  3. Co prawda w temacie KTM nie wiele powstało ale uwielbiam oglądać Twoje dzieci w trakcie zabawy i jak się uczą i pomagaj, więc dla mnie wpis jest rewelacyjny. Ciebie tez podziwiam za ilość zdjęć i że Ci się chce ja robić . Brawo Ty i Twoje dzieciaki wszystkie bez wyjątku !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dzięki Aniu, no jakoś zapomniałam o tych kotach a miałam ambitne plany 😅🤭

      Usuń
  4. Jak zawsze podziwiam Waszą super rodzinkę, nawet słodki Andrzejek się pojawił.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze podziwiam Waszą rodzinkę, działo się u Was sporo, gratuluję wygranych i trzymajcie tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie być Twoim dzieckiem :) no ja sie urodziłam o 50 lat za wczesnie :) :) :) Jadzia w kuchni mnie rozbroiła :) Zosia w papilotach - no kocham tego urwisa jakoś szczególnie- ale to wiesz :) Uśmiech Andrzejka bezcenny. A i jeszcze trzy młode męskie mózgi w twojej rodzince- gratulacje chłopcy :) A w tłusty czwartek to chyba w całej wsi pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ale fajnie napisałaś, dzięki Aga za tyle ciepłych słów!!! 😗 ściskamy!!!

      Usuń
  7. U Was zawsze tyle sie dzieje. Lubię oglądać zdjęcia Waszych pociech, macie takie fajne te dzieciaczki :) Gratulacje dla chłopców tych dyplomów i medali. I uściski dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasz czas jest z gumy, bo inaczej nie wiem jak Wy to wszystko ogarniacie. Mi jak mąż zakłóca poranną rutynkę, to później przez cały dzień mam z czymś tyły i wtedy nawet nie myślę o zdjęciach - a szkoda, bo syn tak szybko rośnie, że aż trudno mi w to uwierzyć. Hihi, tak jak nie mogłam uwierzyć w dorosłość córek :) U Ciebie też widać, że gromadka rośnie i coraz więcej jest zabaw edukacyjnych.
    Uściski dla Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle u Ciebie wiele się działo - aż miło popatrzeć :) Rysunek z kotkami oczywiście trafi do naszej zabawy w Klubie Twórczych Mam :) Pozdrawiam serdecznie. Joanna-JB

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, u Was sie tyle dzieje, aż miło pooglądać i poczytać:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!