1.03.2023

Karteczki w lutym

 W lutym trochę spóźniona byłam że wszystkimi prawie karteczkami ale to tak jest ze jak się robi rzeczy pilniejsze to inne odchodzą na drugi plan a dni uciekają.... nie mniej, mimo spóźnień, mam nadzieję że obdarowani zadowoleni. 

Pierwsza poleciała do Milówki.


Druga pod Rzeszów.


Trzecia została w Białkowie u naszego małego sąsiada 😀


Kolejna poleciała pod Poznań.


A ta do Tarnowa.


Ta z kolei do Poznania, mąż Marty wysłał starym znajomym, ja ją dostałam od wspólnego znajomego z młodzieńczych lat, prośbę o karteczki dla żony wysłane pocztą tradycyjną bo okazja nie byle jaka, zmiana kodu z przodu więc trzeba było dołożyć swoją cząstkę 😀😃🙂


No to cześć!!!

20 komentarzy:

  1. Znów piekna kolekcja kartek, chyba masz jakis kalendarzyk z datami bo sporo kartek wysyłasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , mam taki swój specjalny kalendarz beż roku tylko miesiąca i dni 😀

      Usuń
  2. Super. Fajnie, że dałaś radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki bardzo ładne, Agatko.
    Buziaki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic że spóźnione na pewno cieszą solenizantów. Fajne stworzyłaś karteczki !! Że tez Ci się chce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mróweczko Ty, ale jesteś pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, pomysłowe I różnorodne kartki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko piękne karteczki przygotowałaś:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko super kartki zrobiłaś :).

    Fajny pomysł z niepokolorowaniem stempelków. Ciekawie, to wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne. Chyba od takich suszków zaczęłam zaglądac do Ciebie.
    Masz ogromny talent.
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!