6.03.2023

Piórko nr 1

 Kto zagłada do mnie regularnie w miarę, ten pewnie pamięta, że od kilku lat w  okolicy dnia Kobiet robię babskie spotkanie, w tym roku było podobnie. A na to spotkanie zawsze szykuje dziewczynom jakiś drobiazg do kwiatka. Kwiatek to cebula hiacynta w doniczce 😀 w tym roku Wymyśliłam sobie zakładki, dokładnie zakładki z piórkiem, wykonane cieniowaną muliną, której mi się sporo uzbierało, od naszej blogowej koleżanki Ani głównie, za którą Aniu jeszcze raz dziękuję! 😀

Poniżej pierwsze piórko z całej kolekcji, będę Wam co jakiś czas kolejne pokazywać. Najpierw haft na taśmie, którą Ania mi poleciła. Pierwsze bez konturów drugie już z nimi.



Tu już podklejona taśma sztywnikiem krawieckim i wykonany do piórka chwost.


A poniżej już po zszyciu z białym filcem.



Haftowanie na taśmie dużo ułatwia sprawę w tworzeniu zakładek ale żeby oprawic prosto to nie jest tak hop siup, jak ktoś ma wprawę to pewnie jie ma z tym problemu, u mnie było różnie haha... 

Spotkanie babskie bardzo udane, niestety nie wszystkie dziewczyny dotarły bo czas chorobowy ale pogaduchy u smakołyki były, co cieszy najbardziej. Zaproponowałam też dziewczynom wspólne czytanie książek więc i rozwój osobisty będzie hihi 😀
A książki polecam, napisała je jedna z blogowych koleżanek Małgosia,  ta dam



Pozdrawiam 😀😃🙂

22 komentarze:

  1. Hihi. Byłam, widziałam. Jadłam i piłam. Kwiatka, zakładkę i książkę dostałam. Cóż więcej pisać,
    No podobało mi się. Dzięki Agata za te spotkania. Z reguły czekam na nie cały rok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zabawa i jeszcze prezenty a zakładka przesliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, ze znajdujesz też czas dla siebie, zarażaj innych swoją radością życiową, to jest bezcenne :) Super, ze masz ksiązki Małgosi :) moja siostra w połowie maja będzie miała soją premierę w Dworze Artusa w Toruniu / kolejna książka/:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agnieszko ! Mh.... zaraz napiszę email 😀

      Usuń
  4. Fajne zakładki. Pięknego Dnia, amoże nawet Dni Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że spotkanie udane a dziewczyny zadowolone, to najważniejsze!! I super że pomysł z książkami Małgosi wypalił !!
    A zakładka z piórkiem super. Lubię motyw piórka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten motyw się spodobał Aniu 😀😃🙂

      Usuń
  6. Fajne piórko. :)
    Cieniowana nitka daje niespodziewane efekty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, mimo że trudno się nią wyszywa ... 😀

      Usuń
  7. Ojej, ale chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu:) A zakładka po prostu cudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ale chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu:) A zakładka po prostu cudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu:) A zakładka po prostu cudna.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna zakłądka z piórkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!