22.03.2023

Ciekawe wyzwanie

 I nie chodzi tu o zabawę a wyzwanie które postawił mi kolega, który opowiedział co chciałby sprezentować swojej córeczce Hani 😉 wspólnie z żoną zamówili na mój adres włóczkę.


A ja zaczęłam dziergać. 
Ciekawe czy zgadniecie co to....






Tu już widać co powstaje...





Tak, syreni ogonek 😀 


Powiem Wam, że efekt mi się spodobał. Wzór niby łuski rybie a włóczka kolorowa dała ciekawy efekt. Ogonek jeszcze u mnie bo chcę zużyć całą przysłaną włóczkę zanim wysle paczkę 😀 więc będzie trochę dziergadełek jeszcze....  co do ogonka to korzystalam z TYCH podpowiedzi, mam nadzieję, że Hania, dziewczynka dla której jest ten ogonek się ucieszy.... pozdrawiam!!!

23 komentarze:

  1. Przyznam się, że nie poznałam. Śliczny otulacz -rybi ogon. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, no nie przestajesz zaskakiwac :) Szkoda że nie zrobiłaś zdjęcie jakiejś swojej modelce w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ze się bałam ze jak jednej zaproponuje to mi zniszczą prace bo będą chciały wszystkie.... 😞

      Usuń
  3. Piękność wyszła, ładne kolorki i ładne wykonanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogonek? He!!! No Super prezent. Dobrze, że kolega wie gdzie uderzyć ze spełnieniem marzeń. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysł!
    Wykonanie mistrzowskie - wiadomo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, syreni ogon jak z bajki! Piękny i radosny. Jestem pewna, że ucieszy właścicielkę.
    Uściski!
    Justyna (Wielkie Małe Pasje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, bardzo mi miło 😀😃

      Usuń
  7. Generalnie lubię taką cieniowana włóczkę. Nigdy nie wiadomo do końca jaki będzie efekt końcowy. Fajnie Ci ten ogonek wyszedł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, to prawda że taka cieniowaną włóczką to takie trochę jajko niespodzianka 😀

      Usuń
  8. Śliczny! Włóczka cudna, a wzór rewelacyjny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, jesteś prawdziwą dziecięcą czarodziejką. Ten ogonek jest bajeczny.
    Uściski ❤️
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, na to bym nie wpadła. Super ogonek. Ciekawe co jeszcze stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Rewelacyjny syreni ogon. Fajny efekt z cieniowaą włóczką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!