9.03.2023

Haftowanie z Coricamo

 Czy to wspólne dzierganie szydelkiem czy haftowanie to ja chętna bo lubię taka motywację i efekty gdy praca niby taka sama a u każdego inna 😀😃🙂 dzisiaj wspólne wyszywanie w KTM.


Takich postów nie lubię, wolę takie z efektem końcowym już ale jak mus to mus. U mnie takie plany... chcę hafciki oprawić w plastikowe jajka, jeszcze nie wiem jak ale plan jest. I zaczynam od baranka, z racji na nazwisko- wypada 😀😃🙂 hehe 😀😃🙂 mulinę dobierałam sama, część z numerami, część bez.


I efekty z kilku chwil nad haftem, przyznaję że przez te piórkaowe zakładki mam przesyt krzyżykami, jednak mam nadzieję że mi minie, bo mam sporo do haftowania w planach.... 


Pozdrawiam!!!

22 komentarze:

  1. Już jest piekny, ciekawa jestem jak go wsadzisz do jajka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to jest chwila nad haftem to ja chylę czoła. Ja walczę z królikiem i żonkilami już jakiś czas a efektu nie widać. Powodzenia Agatko bo ja się na tą zabawę tez zapisałam aczkolwiek nie przepadam za wzorami z Coricamo
    Pozdrawiam i czekam na efekt końcowy powodzenia z tym plastikowym jajem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik powstaje :)
    Czekam na efekt końcowy. :)
    Ja zakładek jeszcze nie mam dość. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybym swoich zakładek nie wyszywała cały luty i to w każdej wolnej chwili to może nie miałabym ich dość ale tak to potrzebuje odsapniecia 😀

      Usuń
  4. Milutkie to jest. Będzie super, bo już jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie się zaczyna :) A w zasadzie dużo już baranka widać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa efektu finalnego- jak Cie znam będzie pięknie, ale, ciekawi mnie jak ten haft umieścisz w tym jaju? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Reniu, już wiem że nie umieszczę, muszę zmniejszc kanwę.... może mi się uda

      Usuń
  7. Zapowiada się piękna dekoracja z hafem :) Dziękuje za udział w zabawie KTM. Pozdrawia Joasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wychodzi ten hafcik! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!