4.04.2023

Haftujemy z Coricamo

 Dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało.mi się wyszyc w zabawie w KTM, we wspólne wyszywanie świątecznych wzorków.

Jak pokazywałam ostatnio, na pierwszy ogień poszła owieczka, którą wykończyłam na kształt jajka, podkładając z tyłu taka gąbeczką, i odpowiednim sznureczkiem.



Wciąż zachwycam się konturami i robota jaką robią, niesamowite, prawda ?



Drugi powstał kicajec, zmieniłam mu kolor jajka 😀




Kolory dobierałam sama ze swoich zasobów 😀 królika też wykończyłam jako jajko, płaskie 😀





Jajeczka poleciały do przyjaciół spod Krakowa, chciałam zrobić 5 sztuk dla każdego z dzieci Madzi i Marcina ale nie dałam rady więc będę działać i doślę za rok 😀 

Dziękuję Dziewczyny za wspólne wyszywanie, mobilizację I pomysł takiej zabawy 😀😃🙂
Pozdrawiam!!!

21 komentarzy:

  1. Ja też czasem sięgam po wzory z Coricamo. Te, które Ty haftujesz są bardzo słodkie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są urocze 😀 i już mam kolejne w planach, tylko inna tematyka !

      Usuń
  2. Jakie śliczne i takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i słodkie hafty.Podziwiam.Jajka prezentują się bajecznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszki powstały. Ja się zmierzyłam z tym zającem i kwiatami ale serce mi brakło do konturów. Jak znam siebie to kiedyś je skończę, ale potrzebuje weny do tych konturów /
    Pozdrawiam i gratuluję, że udało Ci się skończyć w terminie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tylko kontury Ci Aniu zostały?! Zawsze mogę Ci je wyszyc jak mi przyślesz hafciki hehe 😀 weny zatem życzę!!!

      Usuń
  5. Agatko piękne zawieszki przygotowałaś- hafty przepiękne:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zawieszki powstały. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaale fajne :). Kontury robią nieprawdopodobną robotę.

    OdpowiedzUsuń
  8. To się jakieś wzory kupuje czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafciki, Agatko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!