26.04.2023

Na słodko

 Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak w prosty sposób możemy sami lub z naszymi pociechami przygotować fajny prezent dla Dziadków lub kogoś szczególnego na przeróżne okazje.

Do prezentu wykorzystałam stare opakowanie po czekoladkach, u mnie metalowe ale może być jakiekolwiek inne. Ozdabiamy je wedle uznania. U mnie najpierw pognieciony rozwój papier został przyklejony a następnie kwiaty I inne ozdobniki.








Następnie do środka wykonujemy własnoręcznie czekoladki czy pralinki, jak kto woli. W sieci przepisów jest mnóstwo. Generalnie rozpaczamy czekoladę jaka chcemy w kąpieli wodnej i np. W pojemniczku na kostki lody wypełniamy poszczególne elementy razem ze ściankami, kilkakrotnie aby czekoladowa ścianka była trwała i wkładamy nadzienie przykrywając łyżeczka roztopionej czekolady tworząc dno. U mnie nadzieniem był np. Serek maskarpone z cynamonem i cukrem, masło orzechowe, powidło z płatków róży ręcznie robione rozrzedzone śmietanką czy po prostu orzeszki rozdrobnione.... można pewnie by tak wymyślać i wymyślać.... dzieci zawsze coś znajdą fajnego, można wlac galaretkę żeby stężała.... Zabawa przednia a i degustacja najlepsza 😀




Zrobiłam też kulki a'la rafaello I takie inne, czekoladowe....mniam 😀😃🙂





A tu już w pięknym duecie z pudełeczkiem. 


Pieknie się prezentują mam nadzieję że obdarowani była zadowolona 😉  nadmiar czekoladek zjadly dziewczynki 😀



I co Wy na to ???
Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Pyszności, zdolniacha jesteś, pojemnik przepięknie wyszedl.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł, może w przyszłym roku postaramy się coś podobnego przygotować dla dziadków 🙂 skąd te kwiatki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna myśl a kwiatki to jakaś grafika z internetu .

      Usuń
  3. Jakie słodkie serducho i pięknie ozdobione. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniammmmmmmmm, zaśliniłam laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, Agatko. Już sobie wyobrażam ten smak.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to zawsze znajdziesz jakiś pomysł , Pudełeczek w każdym domu gdzie mieszkają rękodzielniczki zawsze dostatek, a takie własnoręczne wypełnienie jest na pewno zdrowsze niż to kupne
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Aniu się zgadzam i zdrowsze i sercem 😉

      Usuń
  7. To dopiero podarunek; od serca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdobiona puszka, a przygotowane własnoręcznie czekoladki to dopiero rarytas. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi, ja też poproszę :) A tak serio - fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!