4.05.2023

Kolorowa czapeczka

 Ostatnio tak mało działam w robotkowych aspektach że aż wstyd.... zaczyna sie sezon ogrodkowy, coraz cieplej , więc i mnie coraz mniej w domu .... ale mam do pokazania jeszcze czapeczkę w kolorkach jak torebusia i syreni ogonek. Tak chciałam do dnia dziecka wykończyć tą włóczkę co kolega zakupił ale nie wiem czy mi się uda....




Czapeczka trochę luźna mi wyszła ale mam nadziej że będzie służyć Hani jak podrośnie bo kolory bardzo optymistyczne i wesołe 😀😃🙂

Pozdrawiam ciepło!!!

23 komentarze:

  1. Czapka z tej włoczki piekna a modelka pieknie współpracuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna czapeczka, taka dziewczęca 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i wesoła czapeczka, Agatko.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna Ci ta czapeczka wyszła, fakt jest bardzo kolorowa !! No cóż wiosna to taki czas że Wszystkich mniej na blogach ale ogród czekać nie będzie wysiane musi być o czasie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, czas w ogrodzie jest tu i teraz 😀

      Usuń
  5. Śliczna, kolorowa czapeczka ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka radosna czapeczka i jak pasuje do tej buzi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko takie są uroki wiosny i cieplejszych dni :). A czapeczka super, uwielbiam takie radosne kolorki!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko mam tak samo- a u Ciebie jest jeszcze niejedna gromadka do ogarnięcia, więc podziwiam nieustająco:) czapeczka śliczna i Hania na pewno będzie ja często nosiła:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna i barwna czapeczka. Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!