31.05.2023

Zrobione z mamą w maju

W KTM trwa już jakiś czas zaba/wyzwanie dla Mam i dzieci. Zaczęliśmy już dawno się bawić wspólnie z dziewczynami a teraz  kolejny miesiąc u nas 😀😃🙂 A temat przewodni to postacie z bajek. UWAGA będzie spooooro zdjęć.... 


Miesiąc Zaczęliśmy przygotowaniami do ślubu mojej kuzynki a zarazem chrzestnej Tereski stąd papiloty na głowie chrześniaczki, żeby wyglądać jak należy w tym pieknym dniu Cioci.  


Do tego przygotowaliśmy Młodym trochę słodkości na słodki stół. Pierwsze to pralinki w słodkim okryciu z cukru pudru z dodatkiem liofilizowanych malin 😀😃🙂


Poniżej pralinki a'la rafaello I były jeszcze ciemne z kakaowa posypką i orzechami ale nie zrobiłam im zdjęcia niestety...


Ciastkowe lizaki na papierowych rurkach.


I deserki galaretkowe... ale przeszłam lekcję bo nie wiedziałam że kiwi ma umiejętności rozbicia wiązań w galaretce przez co ona nie zastyga. I trochę więc przygód za mną ale to cenna lekcja na przyszłość.  



Te niebieskie najbardziej mi się podobają 😀 no i na żywo były ładniejsze 😉😘😉


Popatrzcie jak fajnie się ten stół prezentował.... świetny pomysł z tym kredensem i widać tu te brązowe kulki i pojemniczki ze słoików które zrobiłam haha






Po raz kolejny mój zachwyt nad wspólną zabawą naszej ekipy. Tu gra w karty dużych i tych mniejszych 😀😃🙂


Wciąż chcące pomagać w kuchni: Jadzia 😉




I Wercia



Rozpoczęliśmy obiady na podwórku. Tu razem obiaz z ostatnio modnymi u nas grami w karty.


Wspólne malowanie.



I smoki z klocków autorstwa Jasia i Pawła.



Oraz statki



Najstarszy z najmłodszym.


I w tychże okularach sam Andrzej 😀😃🙂


Zrobiliśmy z dziećmi takie fajne tematyczne pierniczki i obdarowaliśmy nimi 5 tegorocznych komunistów hihi. Plus oczywiście co zostało w  brzuszkach naszych pociech 😀😃🙂








Do tych pierniczków dla mojej chrześnicy zrobiliśmy lizaki z ciasta polane białą czekoladą z dziewczęcymi dodatkami na różówo 😀



Tu dla Synka Paniuśki misz masz 😉


I dla bratanka mojego M w kolorach chłopięcych. Smak raczej ten sam, chyba że czekolada i posypki go zmieniają hehe.... żadnego nie próbowałam.


Tak to fajnie wyglądało 😀😃🙂


Za nami wyjazd do Tarnowa na komunie mojej chrześnicy i bratanka mojego M. O których wspominałam.  Przy okazji także spotkania z rodziną, przyjaciółmi i wspólne granie w gry przeróżne... piękny czas.


A jeśli chodzi o temat przewodni, postaci z bajek, to w tym miesiącu mieliśmy ciekawy projekt. Mianowicie przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy animacje dla dzieci na urodzinach chrześniaka mojego M,  Franka z Poznania. Franek jest fanem Psiego Patrola i w tym temacie powstały medale dla każdego z dziecięcych uczestników imprezy. Z jednej strony kółko z grafiką i imieniem gościa a na drugiej grafika z napisem: maj 2023, 5 urodziny Franka, żeby była "pamiątka" 😀😃🙂


Dla Jubilata i gości chcących sobie zrobić zdjęcie z Frankiem, kolorowa ozdobna ramka na bazie z kartonu, oklejona kolorowymi tasiemkami, wzmocniona taśmą przrzroczystą i ozdobiona postaciami z ulubionej bajki Franka 😀




Wykonałam takie tablice z obliczami piesków bez oczu i dzieci miały za zadanie po naprowadzeniu przez grupę przykleić oczy ale z zasłoniętymi swoimi oczami.


Nasze dzieci świetnie się bawiły 😀😃🙂









Do tego obowiązkowo piniata 😀😃🙂




Pomagał mi głównie Karol bo cięcie nożem do papieru jest nie dla wszystkich ale bibułę podawały dziewczynki 😀😃🙂


Wydrukowałam maski piesków do pokolorowania i wycięcia przez dzieci. Aby stworzyć dwie drużyny piesków i zrobić sportowe konkurencje, za które do miseczek dla piesków przyznawałam punkty w postaci psich przekąsek (płatków do mleka kuleczek 😀). Po rozgrywkach dzieci ratowały uwięzione na drzewach w sadzie kotki 😀 potem bańki mydlane i malowanie twarzy a wszystko wykonałam ja jako klaun wraz z moją wesołą ekipą, Mim Karol i Klaun Jaś 😀 !!! Malowanie moją robota i szycie strojów.... 😀 dzięki Paniuśka za załatwienie beretu!!! 😀😃🙂









Oczywiście zrobiliśmy jeszcze coś na ząb, Ciasteczka psi patrol I babeczki z opakowaniach z psimi łapkami 😀😃🙂



Franiu podczas częstowania ciastkami gości 😀



I kilka kadrów z imprezy




Oraz laurki dla Franka od dziewczynek


Tradycyjnie w maju był turniej szachowy. Ostatni będzie w czerwcu a w tym miesiącu udało mi się być z chłopcami I wspierać zza ściany 😀 znowu na podium 💪 😀



Odpustowe stroje 😀


Wspólne granie


Prezenty na dzień mamy :



I na koniec nasz skarby: chłopcy 


I dziewczynki 😀


Andrzej już pół roku z nami a ja nie mam ich wszystkich razem na żadnym zdjęciu... muszę to nadrobić ale jak wiecie nie zawsze wszyscy chętni na fotkę więc to trudne zadanie jest... no nic... będę próbować a dzisiaj żegnam się już z Wami I dzięki za uwagę 😀 pozdrawiam !!!

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam, Agata ale masz pomysły I potrafisz je zrealizować , dzieci pracowite i zdolne, Brawa dla wszystkich ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, u Ciebie to zawsze tyle się dzieje że nie można się nudzić. Wspaniale spędzacie czas razem, najważniejsze że kreatywnie i wesoło. Brawo Wy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to szalona jesteś. Uwielbiam Was. Świetnie wymyśliłaś niespodziankę dla Franka. Fajnie mieć taką ciocię. Dziękujemy pięknie Jeszcze raz za Twoją całą dobroć. Pozdrawiamy gorąco 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Sylwio... dzieki za tyle ciepłych słów!!!

      Usuń
  4. Zawsze jak się miesiąc kończy czekam na Twój felieton :) Jak pokazywałas wczesniej te słoiczki na warsztacie to pomyślałam, ze pięknie by wygladały na ślubnym stoliku- bajka :) Wasza stylizacja klownów- no trudno was poznac - brawo :) Andrzejek jest rozkoszny i teraz widać, ze bardzo do Ciebie podobny :)Dla wszystkich uściski i ukochy / dla Zosi podwójne hi,hi/ :) a jeszcze mam pytanko- czy te pierniczki to ręcznie malowałas, czy szablon jakiś, bo nie ogarniam. Mamusia z Ciebie na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki Agnieszko za pomocą szablonów ozdabialam, nie dałabym rady wszystkich tak samo pięknie ozdobić a szablon się sprawdził. Mimo że pierwszy raz je używałam to polecam bardzo. A za te wszystkie mile słowa dzuekuje... andrzej to podobno wykapana ja z dizecinstwa haha tylko ciałko miałam zgrabniejsze 😀😃🙂

      Usuń
  5. Agatko, gdybym wierzyła w reinkarnację, to chciałabym się powtórnie narodzić jako jedno z Twoich dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, gdybym wierzyła w reinkarnację, to chciałabym się powtórnie narodzić jako jedno z Twoich dzieci:)
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam oglądać Ciebie i Twoja dzieciaki, zawsze coś fajnego wymyślicie. A rosną Ci te dzieci niesamowicie są nie do poznania. I podziwiam Cię za te zdjęcia, bo zrobić to każdy potrafi, ale potem je zgrać i obrobić to jest dopiero robota, a w tym poście sporo ich . Brawo Ty przede wszystkim że Ci się chce i za super pomysły !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aniu... dużo mi się jeszcze chce, to prawda hehe 😀😃🙂

      Usuń
  8. Ale super. Cóż, młodość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    ភ្នាល់បាល់ទាត់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  10. Super u Was!!! A te smakołyki robią wrażenie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są twoje wpisy. Podziwiam nieustannie za kreatywność :)
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  12. In my blog, articles related to are mainly written, and they are usually.😘
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  13. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.😘
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!