5.03.2024

Do nowego domu

 Nie wiem czy pamiętacie zabawę która kiedyś prowadziły Ania z Olą, w haftowanie polskich napisów. Bardzo mi się podobała ta zabawa i wszystkie zaproponowane przez dziewczyny projekty. Jeden haft nawet został u mnie w domu i mi umila każdy dzień 😀😃🙂 gdybyście dziewczyny chiały kiedys wrócić do zabawy to ja jestem chętna w niej uczestniczyć 😀😃🙂

dzisiaj przychodzę do Was także z haftem składającym się z polskim napisów....









Wykonany został do "nowego domu" a w sumie wyremontowanego poddasza, na którym zamieszkali nasi sąsiedzi. Może niewiele ale haft niesie ze sobą fajne przesłania i to się liczy moim zdaniem najbardziej. Projekt haftu od Moniki Igiełki, polecam ! Kolory dobierałam sama 😀




Sąsiedzi zadowoleni, a o to przecież chodziło 😀😃🙂 pozdrawiam z dzikiego zachodu Polski !

28 komentarzy:

  1. Przepiękny prezent dla sąsiadów, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny prezent na nowe mieszkanie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, piękny cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten hafcik, lubię wyszywać litery a na prezent taki obrazek jest jak znalazł zwłaszcza dla tych co nie wyszywają krzyżkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i nietuzinkowi prezent na nie mieszkanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i wspaniały prezent. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, mój komentarz zniknął.
    Ładny haft i taki nietypowy, kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny haft :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny haft, myślę, że to najfajniejszy prezent, bo od serca

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i oryginalny pomysł i wykonanie- mnie zachwycił ten haft:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Reniu i dziękuję za ciepłe slowa !

      Usuń
  11. Co s wspaniałego, Agatko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  12. Napis fantastyczny ,taki prawdziwy i radosny 😚
    Super prezent !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne przesłanie i wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!