28.03.2024

Kartkowanie z Ulą- marzec 2024

 Zaglądając na Wasze blogi zorientowałam się, że nie przygotowałam nic dla Uli

Miałam już zrobione czekoladowniki dla Pań z biblioteki I szybciutko dodałam im ptaszki, bo już nie mam kiedy kleić coś nowego. 







A u mnie ptaszkami są kurki, kurczaczki i koguciki 😀😃🙂🙃 

Panie zadowolone z drobiazgów, a to najważniejsze 😀😃🙂

 Zapewne już nie będę na blogu, dopiero na koniec miesiąca opublikuje się nasze rodzinne podsumowanie miesiąca, chciałabym też na czas Triduum Paschalnego odłożyć telefon ... więc już dzisiaj życzę Wam pięknych, rodzinnych, głęboko przeżytych Świąt Wielkanocnych, rozmyślań i zmian w sercu pod wpływem treści płynących z liturgii Triduum Paschalnego i wielu l, wielu łask na każdy dzień od Zmartwychwstałego, niech każdego dnia towarzyszy Wam radosne Alleluja!

12 komentarzy:

  1. Piękne wiosenne czekoladowniki, Agatko.
    Nich Pan Jezus Zmartwychwstały błogosławi Tobie i Twojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne czekoladowniki. :)
    Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wybrnęłaś z sytuacji !!. Czekoladowniki są super i jak nic stanowią super niezobowiązujący prezent dla tych Pań . Ptaszki są i to najważniejsze !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko dal Was wszystkich Radosnego przeżywania Świąt Wielkanocnych, niech radość Zmartwychwstania wylewa się z serca i udziela się innym w około :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko radosnych, zdrowych Świąt Wam życzę:) czekoladowniki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są :) Zdrowia i spokoju Agatko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!